Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Angelika - 11 mars 2011 15:48

Igår så åkte älsklingen på möte i Piteå fån morgon sidan..

När han kom hem packade vi ryggsäcken och klädde på barnen, och tog vagn och bobb och begav oss till Fina vänner några kvarter bort.. Vi blev nämligen dit bjudna på Korvgrillning! Oj så trevligt det var! Och att grilla korv slår ju aldrig fel :)

Pojkarna lekte och hade kul.. Även om alfred vart lite utanför..

En annan av deras grannar hade också anlänt med deras son som är i Alfreds och Åkes ålder, och dom känner varanndra bra, dom är tom bästisar! Så alfred hade lite svårt att få komma in i deras kompis gäng, men det gjorde inte alfred så mycket. Sen när åkes andra       kompis hade farit så lekte dom två super bra, coh Alfred ville inte fara hem! :)


    


Blev att sitta ute på stora altanen deras och äta korv, surra och dricka kaffe!

Sen gick vi in då solen slutat värma, blev stört kallt..

Blev några timmars häng med dom och det ska vi definitivt göra om!


      

I mitten är det deras kompis med hans andra son som också var där..

Fotade aldrig elins sambo av någon anledning haha..


Sen hem göra middag osv.. Och på kvällen såg jag och Älsklingen luleåhockey VINNA!

Nice.. Blev 2 öl till macthen.. ;)


Idag åkte vi till luleå kring 11 tiden. hanlade kläder till A och E. Ny mössa åt Ellenor, kräkis haklapp och söta leggins. Hon ick ett present kort på Lindex av roberts moster då hon kom till världen, så det använde vi upp idag! :)

Alfred fick sig nya mjukisbyxor, ett par gråa och ett par toy story, och sen en häftig TURKOS monster tröja.. Det betalade farmor o farfar! :) *LYX*


Sen for vi och handla mat, eller jag gjorde det..  och efter det direkt och hämta vincent från skolan.. Vi har hunnit äta grillkorv, godis och fika sen vi kom hem haha... Skönt med helg då man kan slarva med sötheterna! Alltså för barnens del, annars är jag rätt hård med att dom inte ska äta godis o för mycket fika på vecka dagarna :)


Pojkarna busar och ellenor sover. R for på konsum och köpa marsansås.. Han köpte fel förut, blev kok ist för sån man vispar ihop kall! :)

 Ska ju göra tårtor idag, Älsklingen fyller ju år i morgon! wihoo min snygga 30 åring!

 

      

 

Tror ni jag Älskar färgen på Ellenors Byxor? :)   

Av Angelika - 11 mars 2011 15:44

Har totalt glömt bort den där J.KLA listan som jag så fint började med..


Men hur många tycker ens det är intressant med en sån där lista egentligen?

Själv tyker jag det är skit tråkigt att läsa när andra har såna.

Så nu är min fråga, Är det någon som tycker det är kul när jag skriver  listan? :)

Svarar ingen tills i morgon så är den officiellt NERLAGD! ;)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards