Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Angelika - 14 mars 2011 15:52

Lillgumman ligger och gymmar! =)


 

Hon är förövrigt inte klok. Är inte länge kvar tills hon kan vända sig från rygg till mage, var nära flera ggr idag att hon gjorde det.. Farmor o farfar sa, -Ja det är inte länge tills hon kan gå!

Usch, får ju PANIK! 

Hon växer ju så hon nästan knakar, min lilla lilla tjej!     

Av Angelika - 14 mars 2011 11:47

Citron!!.... hihi

"lurade" alfred att äta citron då vi åt fiskpinnar. Han tyckte det var ÄCKLIGT, men trotts det kunde han inte sluta slicka på den haha.. Slutade med att han åt flera skivor, och söta miner det gjorde han ;)

Men fick dock bara med några få och dom var inte alls så fulsöta som dom han gjorde   


         

              


Vincent fullständigt Älskade att Spela Kinect.. Trodde han skulle fega i början och inte riktigt våga spela. Men Ack så fel jag hade.. Han öste på värre bra haha. Och duktig, det måste jag verkligen säga att han var!   

(Yes, kameran var framme. Som vanligt, haha)

        




Av Angelika - 14 mars 2011 11:30

Igår på morgon sidan så var det snöigt och kallt..

Men vid 11 tiden så sken solen upp och graderna sänktes till  ca -2. Så efter lunch gick jag och barnen ut för lite utomhus häng.

Hämtade ved från garaget och gick till våran grillplats som jag skottat fram för ett tag sedan..

Gjorde upp eld och sen grillade vi korv.. Vart 3 timmars mys framför brasan med korv, kakor o saft!

Pojkarna tyckte det var jätte mysigt och kul.. Lilla E sov i vagnen under hela "myset" haha.

          

  


Mitt i allt under grillandet så kom detta flygandes över oss!

    

En herre med falskärm (?) och elmotor.. :)



Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards