Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Angelika - 21 mars 2011 10:40

Igår när jag skulle börja med middagen så blev alfred rastlös. Så slog igågn en film åt honom vid datorn.

När maten var färdig och jag skulle be honom komma så hittade vi honom så här..


   

 

Sa till Robert att konstigt att inte alfred reagerar på att vi "busar".

För vi höll nämligen på att härja i köket jag o Älsklingen. Ingen allvarligt, bara lite vattenkrig mm haha. Och alfred brukar komma springande direkt då han hör nånting som låter, men inte igår.

Men vi förstod ju varför då vi hittade honom så här ;) Plutten!!  

Av Angelika - 21 mars 2011 10:06

Härliga plusgrader vi har idag. +7,2 då jag kollade sist :)

När jag gick med alfred till dagis i morse var det redan +4.. Wihooo Den riktiga våren är på väg!!


Bloggen känns grå och tråkig, som vanligt... Åhh vad jag gnäller!!

Nä men jag tappar energin för att blogga då ingen annan skriver blogg, i stort sett alla bloggar som jag läst är totalt orörda på evigheter.. Finns några få tappra bloggare kvar dock, som jag tackar o bockar så mycket för fin uppdatering! :) Sen när kommentarerna är mindre än minnst så känns det som att även läsarna är få!? Men kan ju ha att göra med vädret också, människor är väl utomhus nu ist för inomhus.. Fast kvällarna då? då är ni väl inne?! :P



Helgen gick fort, och skönt var ju det. Älsklingen har jobbat natt, så han har sovit den finaste stunden på dagen och sen bara ätit middag och dragit iväg @work igen.. Tråkigt...

Vi, jag o barnen har varit ute varje dag i minst 2 timmar om än bara på altanen.

Jag har t.o.m fått färg i mitt söta nylle, och fräknarna påminner mig om att jag är fräknig haha..

I lördags fick vi huset fullt av vänner (jonas, stina m barn. Markus, lina m barn).. Kul när hela gänget samlas, har nog inte hänt på evigheter..

Gumman fick fina presenter och även robert, hehe ;) (till snoppen). men mer säger vi/jag inte, så blir en punkt där.


Jag var så fruktansvärt nervös igår pga hockeyn. Shit, mitt hjärta hoppade i otackt fler än en gång och jag trodde jag skulle dö ett x antal ggr... Luleå är så underbara, blev tårögd då det äntligen blev dom som gick vidare till Semi.. 100% Luleåhjärta (enbart för hockeyn)

LHF - SAIK, förstå hur spännande det kommer vara!

 

*Och sen blir jag så less alla som gnäller på oss andra som gillar hockey. Låt oss skriva "JAAA, MÅÅÅÅL" osv. Vafan, det är bara en period under året och det är väl inte hela världen?!... Syftar på alla bittra på Fb som inte förstår sig på detta med hockey..*

 

Till nånting heeelt annat..

Mina barn är så vackra.. Är så glad över att ha "fått" så fina barn..

Ibland så får jag nypa mig i armen för att förstå att det verkligen är MINA.

Söt-snos-jäkla-ungar! Och Snälla är dom, båda två.. jag och robert måste ha mycket bra gener då vi slår ihop dom till en..

Mina Älskade gobitar som jag älskar er!   

Jag är Lycklig, så fruktansvärt lycklig!   

 

     

     

 

   

Utan och med tutte! haha.. Mammas tjej..

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards