Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Angelika - 22 mars 2011 23:19

Ja kvällen kunde inte ha börjat bättre, men absolut inte slutat bättre heller.

Syftar ju så klart på Hockeyn.... LHF - SAIK slutade 4-3! Jaaaaaa, fan så underbart!

Luleå Hockeys Anders Burström avgjorde den första semifinalmatchen borta mot Skellefteå.


Att kolla Hockey är spännande, så fruktansvärt spännande.

Och när dom vinner får man ett sånt lugn i kroppen..

 

 

 

  

Av Angelika - 22 mars 2011 17:52

:) Men jag vet inte om vad? Har bara ett jäkla skriv sug!
På facebook blir det lite väl mycket då man uppdaterar sin status heeela tiden, tycker t.o.m jag.

Men ibland kan jag bli sittandes där super mycket om dagarna, spec då Alfred är på dagis o ellenor sover.. Kanske skulle behöva skaffa mig en hobby :P

Men nu är det ju snart helt bart om småvägarna här, så då ska vi börja promenera jag o E då aöfred är på dagis.. Bara allt slask o äckel börjar torka upp..


Gjorde Älgskavsgryta till middag idag. Det är så gott med älgkött, så mycket smak o så Bra smak! :)

Har bara i minimorötter i skaven och lite grädde, vill inte förstöra all köttsmak.. Ibland får det slinka ner lite vanlig ul lök också, men det är mer sällsynt ;)

Strax är det hockey, 1 timma kvar! R´s bror ska komma och se här.. Robert har satt igång bastun, så dom ska basta före.. Tror minsann att alfred kommer joina dom i bastun, han Älskar att Basta!


Har hur mycket filmer som helst att se, bla i rymden finns inga känslor som alla pratar om... Me jag är verkligen ingen film människa.. Så det kommer väl ta ett x antal till veckor innan jag ser någon haha. Däremot barnfilmer ser man var o varannan dag, men det är ju för att ungarna vill se.. finns så många bra o roliga barnfilmer, så det är ju kul för även vuxna att se :P


Fy så less jag är på att E kräks efter varje måltid och en massa däremellan.. Hon är verkligen en KRÄKISBEBIS: Alfred var också det, men om han spydde såhär mycket kommer jag inte ihåg? Jäkla magmun som inte vill hålla tätt..... Man får byta kläder flera ggr per dag, och då kan ni ju tänka er hur mycket vi tvättar i denna familj haha.. Och inte sover hon hela nätter ännu som jag trodde o hoppasdes att hon börjat med, nej nej... Snarare tvärtom!

I natt åt hon kl 2, sen kl 5... Fick tjorva jätte länge innan hon somnade om sista gången, så jag var super trött i morse när dom andra klev upp kl7. Men Älsklingen lät mig sova vidare, som han oftast gör! :)


Tur hon är sötast i världen.. Så jäkla glad o go.. Smilar direkt man ser på henne, jäkla sötTroll! Och pratar, jisses så hon surrar..

Nåja, nu ska jag se bompa med mitt andra goTroll... =)


 

Av Angelika - 22 mars 2011 14:56

Bara dåliga kläder!

Gumman har då sovit i vagnen trotts regn, snö och hagel idag! ;)


 

Altanen är snart fram tinad helt, bara en liten fläck kvar att skotta bort.. Men eftersom det mitt i allt började hagla så fick vi avbryta skottningen.. Altanen är större än vad vi kom ihåg, villket så klart är ett plus. Vi smider planer om vad för slags ute möbler vi ska ha :)


 

Vi ska ta bort räcket från altanen och bara ha det öppet, mycket bättre när man har barn, och sen så blir det ännu större. Nåja, planer i massor har vi, men en sak i sänder ;)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards