Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Angelika - 24 mars 2011 22:29

Jaaaaaaa Ännu en segrande match mot She Left You (skellefteå Saik)


Så nu är ställningarna 2-0 till LHF än så länge..

Men av erfarenhet om hur det gick mot dif så ska man inte ta ut någon seger i förskott.. Snarare tvärtom!


 

Av Angelika - 24 mars 2011 13:36

Alltså! Detta är nog bland det fulaste jag vet...

    Ja då menar jag ju byxor Under bodyn.

Även om hon är en liten bebis så slår jag vad om att hon inte vill  ha så där.. Nej usch, fult är bara förnamnet på vad det är hahaha.... Men smaken är som Baken (delad) 

Ps är inte jag som klätt henne i morse ;) ds..


Till nånting annat. Alfred har gjort det Igen!

   

Dags att köpa roligare Filmer på riktigt kanske? haha :P

Av Angelika - 24 mars 2011 12:53

Igår var en mycket bra dag.

Åkte till kalix vid just före 13 tiden. Var framme hos Martina vid kl 14..

Var såå kul att få se hur hon, mannen och barnen bor. Det var så mysigt o fint! :)

Martina har alltid varit bra på att dekorera invändigt, alltid fint i fönster och ja överallt inomhus!

Mys faktorn var hög direkt man kom innanför dörren :)

Hon bjöd på en MASSA sloos fika och kaffe, attans så gott det var!

Vi surrade på i 2 timmar innan det var dags för oss att bege oss vidare, och det var till hennes syster Sandra m Fam :) Där blev vi bara 1 timma, för sen var det dags att åka till brorsan och barnen och käka.. Beställde pizza till oss alla innan vi for dit, så där avslutade vi kalix trippen innan vi åkte hem vid just efter kl 19.. Så kl var närmare 21 innan vi kom hem, och alfred var sååå trött. han sov ingenting i bilen, villket var skönt. för då däckade han sen direkt i sängen efter kvällsfikat! :)

Oj så kul det var att hinna träffa så många, även om det fanns ännu fler man hade velat hinna hälsa på :/ Men en annan gång får det bli   

En rätt så stress o press dag vart det, men ack så trevlig!   


Idag har vi hunnit med att vara ute och leka.. Sen har jag städat, dammsugit o plockat ihop.

Hade varit skönt att vara ute mer, men blåser fortfarande järnet, och det var isande vindar minst sagt! Gumman sov då gott i vagnen och alfred brydde sig inte märkvärdigt mycket. Men jag fick då frossa, och antar att alfred har en tendens av att bli sjuk om han är ute för länge i blåsten.. Så vi gick in efter 1 timma redan och det ville han INTE. Men väl inne fick han bulla o juice, så han vart nöjd! =)


Robert jobbar.. Alfred ser tom o jerry film, gumman har nyss ätit och ja, jag bloggar!   

Av Angelika - 24 mars 2011 12:48

Hahaha garvade halvt ihjäl mig nyss...



Varför lägger man in det det på Youtube. VARFÖR?!?!


Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards