Alla inlägg den 2 april 2011

Av Angelika - 2 april 2011 20:22

Idag skulle det ju vara behaglig temperatur ute, men jag kan inte anse att det varit det..

Nåja hoppas på varmare i morgon då :)


 

I morse, eller kring lunch var det väl. Då såg vi skönheten o odjuret filmen, den är så söt och bra.

Blev helt barnsligt nog tårögd av den... Fin film som man alltid kommer gilla.. Liten som stor!


    

Till middag har vi gjort Pizza.. Och om den vart god? Skoja inte..

Bacon, skinka, tonfisk och Ost var var som fick plats på den.... tyvärr så var inte alfred spec hungrig av allt godis ätande.. Att man aldrig lär sig att ta bort godiset lååångt i förväg innan maten haha...

Annars idag har det inte häänt alltför mycket.. Vi har myst i soffan. Jag och E på ena och R och A på andra.. Jag och dottern råkades visst powernapa lite till någon tråkig film :P hihi.. *mys*

Barnen har badat nu ikväll. Alfred i badkar och Ellenor i badbalja, så båda sover gott nu ;)


Nu ska vi njuta av varsin 2.8 öl och spela.... egentid egentid egentid! =)


Älskar min Familj..

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards