Alla inlägg den 21 april 2011

Av Angelika - 21 april 2011 09:06

I morse kring kl 4 var jag och släppte ut pricken..

Idag vid kl halv 8 var jag ute och ropade på honom. Gladaste katten ever såg jag hoppandes på andra sidan vägen, i gräset bland träd och buskar.. Jisses så han sprang. Var bland det sötaste och vackraste jag sett haha.. Så fin han var! Då vet ni det :))


På nån timma ska vi bege oss mot Luleå. Vi ska handla lite och jag vill fara på myrorna en sväng. Är bjudna på 30års fest med 50tals tema, så måste kika om jag hittar nå kläder där som kan vara nånting att ha. Annars får festen klara sig utan oss :P

Vincent ska till sin mamma idag också, så vi kör han dit på samma gång..


Ute så spricker det som varit ett grått och kallt väder upp till sol och massa fågelkvitter. Härligt!

Så idag kanske man lapar lite sol och ger kroppen energi.. :)

Ellenor har då fullt med energi. Oj så hon skriker nuförtiden.. Riktigt tjej skrik!

Sötnosen... Och glad är hon, hela tiden. Kan inte förstå att jag fått så fina och glada barn. Lycka!!


Igår hängde vi upp tavlor, och den stora spegeln sitter på väggen nu också. Var så tomt på väggarna förut, men vi har inte prioriterat att börja med sånt tidigare. Blev super fint! :)

Känns som ett annat vardagsrum nästan. var lite stelt och trist förut med gråväggen bara, utan nånting på sig, förutom teven då..

Den stora spegeln med vita ramen hänger i "bar rummet". vart fint och den passar bra där.. Får fota och visa sen..


Måste ta och boka in dop för Ellenor. Fattar inte varför jag skjuter upp det HELA TIDEN! Hon blir ju inte mindre och lättare direkt, hehehe..

Är så svårt att få det att gå ihop då alla jobbar olika helger.. Men dom som kan komma kommer, är inget jag kan göra åt.. Är ju ellenor som ska döpas, så viktigast är att hon är där :P och för den delen så blir det bara familjerna våra som ska komma, haha.. Så alla borde nog kunna komma.. Nog svammlat om det! :)


GLAD PÅSK PÅ ER!

Av Angelika - 21 april 2011 09:00


 

Den svårt skadade kroppen på videon är smal, drygt en halv meter lång. Munnen halvöppen.


Delar av vänstra benet saknas. Skallen har djupa hålor som kan misstänkas ha passat för ögon.


LÄS MER HÄR

 

Scaryyyyyyyy...........         

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards