Alla inlägg den 23 april 2011

Av Angelika - 23 april 2011 21:24

Jag är inne i en blogg torka..


Vädret som är kanon fint varje dag gör att jag inte vill sitta inne, och då blir de mindre data tid också.

Idag kändes det som att det var sommar. Fick hämta parasolet från bodan då jag och alfred skulle käka lunch ute, solen var bränande het! Har varit kring 13 plus i skuggan, fantastiskt...

Appropå då vi åt lunch.. Kom en GIGANTISK spidel och sprang på bordet då vi åt.. Var den största spindel jag sett.. Slog ihjäl den, brukar inte göra det. Men nu gjorde jag det i rädsla för att bli ihjäl biten, haha.. Nä usch, såna stora vill jag inte ha här :/


Annars idag har det inte hänt så mycket. Robert har sovit i och med att han jobbar natt, så jag och våra barn har roat oss själva.. Gungat, solat, alfred har kört moped, ätit gott, snackat skit med grannarna, premiär hängt upp kläder på torkvindan (doftar ljuvligt från kläderna). När älsklingen vaknade for jag och cyklade med alfred en sväng runt byn, så vi fick komma bort en sväng och se annat, skönt att cykla -det har man saknat! Blev att grilla hamburgare till middag... the end


Har äntligen fått tummen ur och laddat batteriet till gamla kameran. Så nu kan jag filma igen, har funnits hundra tillfällen att filma ellenor när hon gör nånting kul.. Hon skriker ju så fruktansvärt härligt, så det är verkligen värt att Sparas.. Gullung.


Alfred är också en gullunge!

I morse då vi kollade barnteve så halv slumrade jag på soffan. Mitt i allt säger alfred nånting som jag får till att han frågar om det är snövit på teve..

och jag svarar - nej, det är ronja rövardotter..

Då säger tokisen, -Men Åhhh, Spela Roll!! Jag är kissnödig !!!

Jag fick alltså i min trötthet det till att han frågade om det är snövit fast han egentligen sa att han är kissnödig ;) (det lät roligare irl) haha

 

Idag frågade jag honom om hans favorit ord är fegis (han säger det jämt om allt)

Och då säger han, Japp...- Och Fan... Hmmm,  dags att alla nära o kära slutar svära! ;) hehe


 

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards