Alla inlägg den 24 april 2011

Av Angelika - 24 april 2011 18:39

Fick med på film en snutt då hon "skriker". Men Bättre kan hon, jag lovar! ;)

Go gumman..



 

Av Angelika - 24 april 2011 18:28

Alfred var på ett strålande humör idag..



 


Av Angelika - 24 april 2011 08:22

Det är frågan.. som alla ställer sig! :P


Sagoväder ute idag. Strålande sol och en massa fågelkvittrande. Så härligt.. *vi bor på landet*

Känner mig trött men ändå pigg. Sova vill väl alla, eller i stort sett alla göra mer varje morgon? Finns nog inget skönare än att få ligga och dra sig i sängen på morgonen. Men tyvärr så har det inte hänt många ggr sen Ellenor kom till världen haha.. Men om 2 år, då jäkla ;P

Alfred har sovit till nästan 7:30 idag, och i egen säng hela natten. annars brukar han komma smygandes vid 5 tiden, eller smygandes o smygandes. Igår ramlade han in i vårat sovrum haha.. Men ellenor vaknade o var hungrig vid 6 tiden, typiskt..


Igår låg jag och tittade och tänkte (så som många andra ggr) att vi har ett super fint sovrum. Romatiskt och fint. Mysfaktorn är hög där inne. Och jag tror aldrig jag sovit så bra som där! Är så nöjd med val av färg/mönster på tapeten, och på golvet.. Wounderbar!

    (bild från i jul)


Annars så har jag funderat på det där jäkla dopet ännu mer. På måndag MÅSTE jag ringa och boka in det.. Och nånting som jag/vi funderat på också, mest jag. Är detta med att gifta oss! Har tänkt på det sen jag blev Gravid med E. Är absolut inte sugen på att gifta mig, och vet inte vad det skulle göra för skillnad. Är sån hysteri kring giftemål! Men vadå, det "ser bra ut på Papper", vad mer? Tell me!!

  

Ska jag gifta mig ska det vara utomhus och litet, för dom absolut närmaste...

Att gifta sig eller inte, det är frågan. haha

 

God Morgon!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards