Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Angelika - 11 maj 2011 11:50

Dessa bilder är så häftigt härliga..

 

   

 

Alfred ville ju så klart också prova kasta boll i luften..

Av Angelika - 11 maj 2011 11:26

Jag har bakat och pysslat i trådgården dom här dagarna som varit..

Rensat ogräs från blombänkarna - även om det känns onödigt då vi ska ta bort dom närmast väggen-vid-vardagsrummet och den som går runt altan räcket. Men kan väl se någosolunda ut tills vi fått ordning på vart vi ska sätta blommorna..  klippte ner grenar från jätte busken som är mitt på baksidan, den som jag inte vet om vi ska ha kvar, flytta eller ta bort?! Men tog iaf bort dom längsta grenarna så man kan passera där utan att behöva slå sig fram..- Räffsat både löv och dött gräs. Ser fräschare ut -och robert har fixat runt gården, kring diket och tagit bort löv mm.. Det är härligt att kunna fixa och pyssla i sin egen tackt.. Svåraste är att veta vad man har för blommor när man inte själv satt dit dom, så igår då jag rensade så fick jag verkligen försöka se om det var plantor på g eller om det rent av var Ogräs.. haha!

Maskar i massor finns det i våra blombänkar, söta men många !! Eller söta? nja, nu var kanske lite väl snäll?!.. ;)

 

Alfred blir hela 3 år på Söndag. Det ska såklart firas med tårta och fika.. Ingen bjuden, så ni som känner att ni vill komma och gratta honom är välkommen :)

(bara ni är vän med alfred, hehe)

Snart dop för ellenor, ska bli skönt att få gjort det. Har skjutit upp det så länge, fattar inte varför? Men nu är datum och tid bokat. och det är bara för närmast i familjen, vi anser att det viktigaste för henne är att hon blir döpt. så vi kör på ett litet dop bara :) Som för alfred..


     

Underbara ungar...

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards