Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Angelika - 14 maj 2011 21:29

Kl 03:30 i morgon är det exakt 3 år sedan jag åkte in till förlossningen på sunderbyn! 3 år..

Min prins, min vackre son blir hela 3 år.. ja jag måste säga det flera ggr för att verkligen förstå att det är 3ÅR SEDAN!! Knasigt :)

 

  2veckor

   1 månad

   4 månader

   

 

Fina gubben... Nu är han en stor kille! :)

   

Av Angelika - 14 maj 2011 20:47

Ibland är min älskling så fruktansvärt kreativ av sig.. Att han ibland kommer på impulssaker mitt i allt, det gillar jag skarpt med honom.. en liten glädje spridare! :)


Middagen för någon dag sedan..    

Fick en chock då jag skulle sätta mig och äta.

Blå/gröna plättar. Hur kom han på det bara "så där"??! haha


Puss älskling, jag älskar dig MYCKET!!!

Av Angelika - 14 maj 2011 18:04

Ställningen är åter igen som den ska.... Datorn är hel o fin igen! :)


Dagen har spenderats ute as usual, då det är soligt. 

Pojkarna har lekt och bråkat med jämna mellanrum..

Ellenor har Powernapat mer än hon gjort på flera dagar !! nästan 3 timmar... Hon som knappt sover mer än 10 min per gång nu förtiden.. Wihooo...


Jag tog mig friheten att fara till konsum med cykeln utan ett endaste barn. Brukar alltid vara nån som följer med, men idag så for jag helt själv.. Det var underbart skönt ska ni veta ;)

Vi har fått "låna" vincent den här helgen, i och med att alfred fyller år i morgon och då vill vi ju att vincent ska få vara här och gratta sin lillebror.. Skönt att allting flyter på så bra med allting nuförtiden :)


I morgon ska tårtor fixas, det ska väl städas lite också, men orka städa noggrant då det ändå kommer in gräs, smuts heeela tiden ;) Ikväll ska jag baka en kaka (i think?)...


R och grabbarna kom ut från bastun nyss. Så nu ska vi se Megamind !!


*Livet blir som man gör det till*

 

 



       


Nybadad sötsessa..    

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards