Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Angelika - 6 juni 2011 16:14

Villken vacker kväll vi hade här, härom kvällen.

Synd bara att man inte är expert på att fota, då hade det sett ännu finare ut,

 än vad det gör på mina bilder.

Men jag visar er iaf! ;) 

 

 

Av Angelika - 6 juni 2011 09:02

Satt i solen utan solskydd i förrgår..

Kvällsvärme av dess like fick jag sen ;)  

Av Angelika - 6 juni 2011 08:44

Helgen for ju iväg i en RASANDE fart..

I fredags slutade älsklingen redan kl 13, han började kl 6 på morgonen ist för kl 13. Så vi fick nästan hela dagen tillsammans. Det gillas! :)

Vi grillade som vanligt och det var som vanligt awsome! ;) Sen hände det nog inte så mycket? Kommer faktiskt inte ihåg..


I lördags for vi till kalix. Först hem till mina föräldrar. Där han vi träffa mamma ca 1 timma innan hon begav sig mot jobbet, men pappa var ju hemma så vi fick ju träffa honom en stund iaf :) Robert fixade bilen så vi slipper ha körförbud på den, ombesiktning med andra ord ;) Det fixade han snabbt och lätt, han är så duktig! Sen for vi vidare till Brorsan m fam och vart där någon timma, åt middag tillsammans och sen for vi tillbaka mot den vackra kommunen Piteå! ;) Mysig dag tillsammans med mina kära.


                       


Söndag. igår med andra ord.. Vi spenderade dagen utomhus. soligt, varmt och härligt. Förutom vindarna som kunde ha varit lite lättare.. Men skönt när det blåser lite också så det inte blir tok varmt.. Vi fick besök av barnens farbror lasse som kom med sin Mc. Drack lte kaffe och fikade och inte långt efter det kom familjen Lampinen/Ökvist. Fick träffa nytillskottet Edvin som var Bedårande. Aj aj så liten och söt :) Alfred och Leo busade hela dagen och sent in på kvällen. Snacka om trött kille då han skuttade i säng! Men kan tillägga att han sover fortfarande! ;) Var en mycket trevlig dag och den gick väldigt fort..

   


Måndag idag och jag har planerat in lite städning då helgens städande gick FET bort. Vi började fixa med garderober igår. Satte in en i vince rum, datarummet mm. Så nu ligger det kläder lite här o där ;) Plus att här är i behov av dammsugning och Vaskning! Så det ska jag pyssla med i dag.. och sen ut i det härliga vädret också så klart..

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards