Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Angelika - 9 juni 2011 20:23

I morgon har jag "renat" kroppen i 10 dagar, hälften kvar med andra ord.

Dricker en Detoxkur för att få bort smuts, vätska och annat skit från kroppen som den själv inte klarar att rena. Känner mig piggare och fräschare redan! :)

Ingen fasta behövs, annars hade jag inte gjort detta. För är inte att gå ner i vikt som är mitt mål, bara få renat lever, tarm mm.. Men dock så ska man dra ner på kaffe, tobak o alkohol, helst sluta helt!

Men kaffe är ett måste, men har dock hållit mig till 2koppar per dag, fast ibland kanske 4a.

Men minskat ner har jag då definitivt! :)

På lördag ska jag både dricka alkohol och helt säkert inta tobak, för då vankas fest!

Men ett fusk får man göra, ingen fara.

 

Trodde det skulle vara super jobbigt och ta super länge att köra på den här reningskuren, men det har gått fort! Jätte fort!!

Tycker alla borde göra den minst 1 gång per år. Ska jag då börja med iaf :)

Finns i tablettform också, men den jag tar är i vätskeform. Finns för olika antal dagar, men jag anser att om man ändå ska "rena" sig, så kan man ta det längsta (20 dagar) haha..

Nåja, nog om det!


I morgon jobbar darlingen sista för i veckan.

Han ska på Vincents avslutning i morgon också, så roligt!

Synd att vi inte kan fara allihopa. Men kommer fler ggr :)

Vi måste till piteå för besiktning av bilen, inhandla lite alkohol.

Sen bränner vi mot kalix!

Ska sova där en natt, sen åker jag och R till IKEA på lördag och sen direkt hem mot Rosvik igen.

Barnen får stannar hos mamma o pappa då vi ska ha fest! ;) Där har dom det bra..


Ska bli härligt med en hemma fest med grillning, kanske lite kubb/badminton andra spel, och bara umgås! Me like. :)

Nu en dusch och få bort lite solkräm..

Nu kan man ju säga att jag är brun nästan! ;)

Av Angelika - 9 juni 2011 09:01

Halv sex i morse då jag gick och gav katten mat så var det redan 16+ i skuggan.

Alfred har hunnit vara ute flera ggr och busa, exakt så här hade vi det då vi var små. Så fantasiskt!Idag kommer vi nog inte göra mycke. Ska försöka blåsa upp Alfreds badpool som han fick i present.

Men den är stor, så kommer nog inte lyckas med munnen. Måste nog ragga på någon granne.. Ja alltså ragga en luftpump! ;) Nåväl, får väl återkomma om hur det gick.


I morgon ska vi mot kalix.Men vad som händer sen åtekommer jag med också, haha. Har inte alla detaljer i riktigt detalj ännu. Men kommer nog blir en Underbar helg!

Nu fixa kaffe och sen ut på altanen med kall dricka och musik! :)


      

(Älskade pricken)


Hade Mamma på besök igår. Alltid lika trevligt och mysigt! :)

Vi grillade till Middag, och det var mycket gott. Min Karl är ju som sagt en grillmästare ;)


      

  Dessa moln bildningar är så fina.. Enligt MIG! :)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards