Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Angelika - 24 juni 2011 18:25

F.r.o.m nu kommer jag ha bloggen öppen, men låsa dom inlägg som jag vill ska vara skyddade från allmänheten som inte behöver se och läsa det jag skriver. Men lösen är detsamma som innan, så inga ändringar där inte ;) Om någon vill ha lösen så får ni kommentera i vanlig ordning!

 

Glad Midsommar.. Igen :)

    

Av Angelika - 24 juni 2011 18:01

Kommer lite bilder på blommor. bara för att :)

     


   


   


Jag tror jag kommer få lite Jordgubbarn snart...

     jordgubbs-blomma/knoppar...

 

Blommorna är långt ifrån i Ordning ännu... Men jag tycker det rä fint nu när det kommit lite mer färg på framsidan också.

På baksidan finns ju träd med blommor, buskar med blommor och vackra vanliga blommor som blommar för fullt.. och GOTT luktar dom! :)

Bla denna    


Av Angelika - 24 juni 2011 17:51

Svärmor hittade sig en fin tunika på loppisen förra helgen.. Men väl hemma så tyckte hon att jag passade i den mycket bättre, så jag fick den! Mycket fin för det billiga priset, 10-20kr (kommer inte ihåg exakt vad den kostade)

   Den går att dra ner ännu längre. Vad tycks? :)

Jäkla vad skitig spegel Btw haha. :P

Av Angelika - 24 juni 2011 11:43

Önskar jag er Alla Vänner och Bekanta :)


Igår var en härlig dag med inte så många måsten.

´Handla stod på dagens schema, men det var ju rent av ett nöje :) fast dock ska man inte handla då man är hungrig, haha. Kylen är fullproppad med en massa godsaker, från grillkorv till sill o lax, chips, godis mm. (i looove food)

 Middagen igår blev Flintastek, potatisgratäng, grillade Majskolvar och halumi (stavas?) en slags ost, som jag inte är så förtjust i, men min karl däremot. Tur min bror tipsade honom om det ;)


  

(Midsommar blomman fick vara med redan igår :) )


  


   


Kusin R var förbi tidigare under dagen på kaffe o fika.

Alfred fick sig en hopp kompis i studsmattan, så han var nöjd :)

Robert klippte även gräset, så nu är det snyggt här igen. och Flugorna som vi inte vet vad det är för mågra försvann äntligen. Fast idag är dom tillbaka igen!!?! 


Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards