Alla inlägg under juli 2011

Av Angelika - 25 juli 2011 12:13

Som jag sagt många ggr. ta vara på dom du har i ditt liv! alla chanser du får att umgås med dom du tycker om och mår bra av -Ta dom!. Man vet aldrig då det är försent! tragiskt det som hänt i norge. Inte bara tragiskt, helt sjukt är det också. Får ont i hjärtat av att tänka på dom stackars barnen som fick avsluta sina liv totalt vettskrämda!

Tänk efter hur ni beter er mot varann, i slutändan är det inte värt det.

Mina tankar går till Norge och alla drabbade. En tyst minut hölls kl 12.     

 

*Älska mer*

     

Hon växer så det knakar !!!   

Av Angelika - 24 juli 2011 16:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 20 juli 2011 07:59

Hittade en bild på alfred då han var kring ellenors ålder. Vadå liten! :)


  

Av Angelika - 20 juli 2011 07:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 20 juli 2011 07:46

Baka bullar idag? Det är frågan!

Någon som har ett saftigt och smarrigt recept på Bullar?!   


 

Av Angelika - 20 juli 2011 07:28

Suck. Varför blir det alltid morgon just då man sover som skönast?

När man är förälder är nog kampen om vem som ska stiga upp och vem som ska få ligga kvar och sova rätt vanlig ;) Jag brukar ta nätterna, men nu äter hon ju inte på nätterna längre. Dock så vaknar hon ju femhundraelva ggr, så det stör sömnen nå jävulst! (spec nu när tänderna växer

Nu när älsklingen har semester så tror jag vi ska byta, han får sovmorgon och får ta nätterna så stiger jag upp på morgonen! ;) För idag är jag trött, var vaken till typ 00:30 i natt, sen vakna flera ggr under natten och lägga ner bebis, ge tutte åt bebis, be bebis sluta prata (det är ju faktiskt natt, hehe) osv. För att sen kliva upp före kl 7, oftast kl 6 (!!) och tro att man kan vara pigg!?!

Haha, nåja nog tjatat om det.- Får skylla mig ensammen som sitter uppe länge också ;p


 

Av Angelika - 19 juli 2011 22:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 18 juli 2011 22:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards