Alla inlägg den 4 augusti 2011

...

Av Angelika - 4 augusti 2011 15:14

En del människor borde bli lite vänligare.

Måste vara hemskt att alltid vara bitter, sur och otrevlig. Sök hjälp människa!

 

Att du sen gör så allting blir värre jämt, för dig själv har du dig själv att skylla. 

Av Angelika - 4 augusti 2011 14:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 4 augusti 2011 13:59

Börjar inlägget med att skriva JÄKLA VAD MYCKE SAKER jag har!!

Ska fota så ni får se allt jag kastat. Blev sparat en hel del också, men alltså hur kan jag ha så mycket saker som bara legat där år efter år? Hittade ett gäng med gamla dagböcker, blir nog en kul läsning. Säkert ångest framkallande läsning också, haha..

Jag och Mamma har varit så duktiga och satt glas för sig, plast för sig, papper för sig, kläder för sig, brännbart för sig, ja ni fattar. Och då känner man sig genast lite miljöduktig!

Hittade söta små bebis/barnkläder från då vi var små.. Det mesta är utan "värde" men klänningar har jag sparat till Ellenor, endel av dom iallafall. För dom såg som nya ut.


Väntar på att familjen ska hämta mig. Men dom har inte ens åkt ännu, så får snällt sitta och vänta nån timma till. Suck.. Och mamma har åkt och jobbat, så nu är det tyst här hemma. Eller pappa donar med nå mat i köket, men han går väl ut och jobbar på igen snart (kan aldrig sitta still) eller så far han på en löprunda.. Alfred skulle förresten stanna kvar hos farmor o farfar fick jag veta nyss.. Ännu mer suck, saknar ju min buspojke! Nåja, dom kommer med honom på Lördag. För då ska dom vara barnvakt då vi ska på Min väns bröllop.

Jag och josefine (bruden) har btw känt varann i 11 År. Mycket minnen tillsammans :)

Är så Glad för hennes skull att hon äntligen funnit sin drömprins.

 

Skönt väder har vi idag. Efter en sån här härlig sommar kan man inte gnälla då det börjar bli svalare. Dom som varit utomland i sommar måste ju ångra sig nå väldans! för vi har ju haft utlandsvärme heeela sommaren!

Nu längtar man tills höstmörkret och kylan, så mysigt!

 Dock så längtar jag inte till Kalla vintern, burr burr...

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards