Alla inlägg under augusti 2011

Av Angelika - 17 augusti 2011 20:30

Den här tuffa Igelkotten traskade omkring vid våran farstu bro.

Och vara med på bild, det Ville den!! :)

Ps, kolla in gröna ränderna, en riktig punkare ;))


     

Av Angelika - 17 augusti 2011 08:21

Alfred och Vincent härjade loss med vattenpistolerna i helgen :) (och robert)


                     

             Undra vad han gör?!?! :-)

Av Angelika - 15 augusti 2011 18:32

Motivationen till att skriva är Noll. Även om det finns massor att berätta om :)

Men nöj er för gudsskull med Bilder !! hihi


           

Kommer mer sen. Nu mysa med mina fina    

Av Angelika - 12 augusti 2011 16:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 12 augusti 2011 16:13

Vi gillade korv till Mellis idag, i våran mysiga skogsdunge . . .

En stor favorit hos pojkarna som åt flera skivor! :)


     

Av Angelika - 12 augusti 2011 12:56

Igår kokade jag saft.

Först vinbärssaft på både röda och svarta bär..
Sen gjorde jag en bland saft på Hallon, blåbär och jordgubbar, smaskelismaskens blev det.

Fick några Liter och nöjer mig med det. Tänkte Palla (fick lov att göra det) av grannen, deras röda vinbär, men började ju regna om vartannat igår, så gav upp den iden. Så som sagt, jag nöjer mig med dom flaskor som jag fick fylla frysen med! :) Tänk vad man kan spara in pengar på att göra eget!

 

  

 


Och idag ska vi fylla frysen med älgfärs, Malning står på "schemat" efter lunchen!    

Av Angelika - 12 augusti 2011 08:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 12 augusti 2011 08:11

  

I Onsdags så hade vi kräftmys med underbara Vänner.

Och om det var gott behöver jag väl inte ens säga? Mmmmm..

Vi grillade också, det var riktigt gott det med. Så när vi ätit färdigt så var nog alla proppmätta och näst intill sprick färdiga! Som det ska va :)


Kaffe och bulla blev det till efterrätt. Ungarna vräkte i sig bulla och åt iallafall 3st var..

vart sätter dom allt?

Först vid kl 22 var barnen i säng. Och somnade som stockar gjorde dom.

  Hann som snabbast bara mysa med lille Edvin, alltid nånting som kom ivägen.

Söt som tusan är han, och liiiten!

snoss :)

     


Dom andra barnen är heltokigt söta dom också. Bästisarna Alfred och Leo är så himla goa mot varann, och dom leker super bra! Vincent fick vara med och härja med smågrabbarna, och jag tror faktiskt att han hade kul ;)

   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards