Alla inlägg den 1 september 2011

Av Angelika - 1 september 2011 13:42

Igår hade jag tänkt göra potatis och fiskpinnar till middagt, för det vet jag att alfred gillar...

När han frågar mot middagstiden vad vi ska äta till middag så säger jag fiskpinnar o potatis. Han då i sin tur säger "Åhhhhhhh !!!! Vi skulle ju äta ägg och pyttipanna.. "

Hade sagt dagen före att i morgon kanske vi äter pyttipanna och steker ägg till middag, och tror ni inte att sötisen kom ihåg det :)

Så sagt och gjort, vi gjorde det till middag! :)


Idag ville han ha.. Ni kan aldrig gissa vad till lunch?!?! Jo Pytt-i-panna och stekt ägg, så även idag har vi ätit det haha.

Han älskar det, och jag blir impad över hur bra han äter.

Vi får passa på att äta det då R inte är hemma, han gillar det inte för fem öre längre..


  Inte så apptitlig bild kanske. Men orka torka av kanterna!

Av Angelika - 1 september 2011 12:55

Försöker få till den här sidan så det ser vettigt ut. Så kanske det ser ut så här nu, eller så kanske jag ändrara om ett x antal ggr till. Ni får ha överssende med det ;)

 

 

Av Angelika - 1 september 2011 11:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards