Alla inlägg den 7 september 2011

Av Angelika - 7 september 2011 19:26

Onsdag...

Vårat "schema" för i veckan blev lite "annorlunda".

Igår hade jag ju träning. Cyklade dit som en galning, för att möta resten av gänget som var på väg därifån.. INSTÄLLT!! Eller kanske man säger byte av dag?!

Nåja, fick surt cykla hem igen.

Jag som var laddad och taggad till tusen. Är Så skönt att få köra slut på kroppen.

Blir träning i morgon ist för igår. Såå det ser jag fram emot..

Blir även att åka och snossa bebis i morgon.

Ska bli kul att få se den lilla för första gången :)


Våran lilla är ju inte liten nå mer.

Kryper utav bara farten. Ställer sig upp lite smått mot saker. Så här är det inte många lugna stunder, rivs ner saker hela tiden, hängs i gardinerna, stolar som välter, ellenor själv som välter haha. Hon är så BUSIG! :) (8 månader i morgon)


Mitt hår! Jag är så nöjd med mitt hår. Oj så fint det blev! Så duktig frisör..

Jessicut - Rosvik, är min nya frisör, nu och för en väldigt lång tid framöver! =)

 

    snygg i håret vart jag... Minen beror på nånting hela annat! :)

3 olika sling nyanser vart det, och så min egna hårfärg däremellan. Me like


Idag så..

.. åt vi Lax, potatis, hollandaisesås, tomat, gurka, skirat smör!! Hä var gode gott....

Bättre middag får man leta efter...

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards