Alla inlägg under september 2011

Av Angelika - 28 september 2011 15:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 28 september 2011 15:27

Gråt aldrig över en person som sårar dig. Bara le och säg...
Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!!

Av Angelika - 27 september 2011 21:20

Äntligen får jag sitta ner en stund..

Dagen idag sammanfattar jag såhär:

Till förskolan med alfred i regn och Storm (och med ellenor i vagnen), Till Tandläkaren med Alfred efter Förskolan (viktigt att säga förskolan), Iväg På föräldra möte 18:30, sen stressa iväg på gympa/zumba pass.. Nu hemma för att stanna!


Nu säger jag Tack och God natt. Ska "avlösa" robert som sitter med en Super förkyld ellenor, han ska ju iväg och jobba natt nu...

Av Angelika - 26 september 2011 17:54

Snälla gode gud, kan du göra så barnen sover sött i sina sängar i natt? Snälla...

 

Jag är Grymt trött idag. Natten var en orolig natt. Jag vred och vände på mig natten igenom, tror inte jag sovit mer än 1 timma sammanlagt. Alfred har jag fått gå tillbaka med till sin säng 2ggr. Och ellenor har jag fått lägga ner, trösta, ge tutte och bre om med täcke ett x antal ggr också. Men jag är int bitter.. bara trött...

 

När alfred var lämnad på dagis så skrev vi ihop en lång matlista. Sen brummade vi mot Piteå för storhandling.

Näst intill folktomt på affären, guu så skönt!

Fick med oss 5 påsar mat. En kartong med välling och blöjor, så nu ska det väl räcka ett tag :-)


Hem och ta tag i hemmet som förföll i valig ordning under helgen.

Vi har ju knappt suttit still nånting i helgen. Haft besök och varit och rännt..

Så dammsugaren åkte fram, nu är det dammfritt på golvet iallafall..


Vincent och robert var nöjda över Bio besöket. Vincent och William hade skrattat och haft super skoj, så himla bra! :)

När dom kom hem drog jag på träningsbyxorna och gick och mötte Anneli. Sen drog vi på en nästan 90min lång promenad sväng..

Joggade på hemvägen, och det märks att kondisen är på väg åt rätt håll. Var såå skönt! Jag är nöjd över mig själv, tänk att äntligen få känna denna känsla :-) Sen har jag ju världens bästa sambo som stöttar och hejjar på! Älskar dig R*

 

Nu är det Bolibompa Time.. Så ska sätta mig tillsammans med familjen och se det.. Hemmet är städat, och leksakslådan här nere är rensad. så nu är det fritt fram att fylla den med grejer igen haha... Må väl och ha det gott! =)

 

Ps, igår var det våran 1 årsdag i Huset. Tänk 1 helt År!! Och ingen inflyttningsfest har vi haft ännu, hahaha. Det kommer ;) Ds

 

  

Av Angelika - 25 september 2011 18:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 25 september 2011 17:40

Trodde ett tag att mitt lösen var bytt. Och då inte av mig(!)

Men som tur var skrev jag bara fel användar namn hundrafemtielvaggr ;) *klantigt*


Idag började vi morgonen med morgon pyssel. Är så mysigt att sitta tillsammans allihopa, lyssna på musik och pyssla.

Tog fram flirtbollar, stora som små, och pärleplattor, men plattbyggandet skippade grabbarna, dom ville bygga planeter! :)


 

 

   


       



Efter pysslet så gjorde vi lunch.

Sen begav vi oss mot en härlig familj som bor här i rosvik.

Barnen deras är i våra barns åldrar, och vincent har hittat sig ännu en kompis här. Toppen kul :)


Blev där i några timmar och sen hem för att fixa middag.

Efter middag kom Robert och william hit, för att hämtade Robert och vincent för ett Bio Besök. Spy kids i 3D skulle dom se :-) (eller var det 4D?)

  Roligt för vincent att få lite Egen Pappa tid. =)


Jag och småttingarna tar det lugnt här hemma. Alfred har just badat badkar, nu äter han banan och myser i soffan. Ellenor kryper omkring och busar, med några försök till att klättra upp i trappen...


Ikväll blir det en Promenad. En SEN promenad, men mörkret ska inte få stoppa det! hehe

Av Angelika - 24 september 2011 22:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 24 september 2011 20:47


I en mytisk värld befolkad av väldiga vikingar och vilda drakar lever tonårsvikingen Hiccup på ön Berk. Där är det en livsstil att slåss mot drakar. Snart är det dags för initiering, den stora chansen att visa sig värdig för sin stam och sin far. Men när han möter, och även blir vän med, en skadad drake vänds hans värld upp-och-ner.

 

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards