Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

badad & badad

Av Angelika - 21 oktober 2011 11:37

Känns lite sorgligt då borrgubbarna packat ihop.. här är tyst och stillsamt igen.

Man vande sig rätt fort vid att dom var här. Igår fick jag tända belysningen på baksidan åt dom då, mörkret han smyga sig på innan dom var färdiga. Det har gått fort tycker jag. Men installationen av pannan är kvar, och det blir först nästa vecka. . . .


Barnen är fredags fina. Dvs ny-duschade och luktar rosen knopp :-)

Alfred ser lite barnprogram i väntan på lunchen som kokar på spisen. Nudlar har han tjtatat om sen han steg upp, så det fick bli det till lunch.

Med lite gurka, tomat och en macka så blir det en bra lunch :-)

 

Ellenor behöver vila sig en stund. Tror hon somnar gott när hon är ny badad. Varm och mysig! Äntligen har hennes framtänder börjat kika fram. Dom syns rätt bra nu t.o.m, och hon sover bättre om nätterna och är inte förkyld. Så nog var det dom som jäklades.. Så nu har hon hela 6st tänder..

Lilla gumman vår är en stor tjej! Inte länge kvar tills hon går. Fegheten är ett minne blott.. Hon går (kryper) upp för trappen helt själv, med en vuxen med sig SÅKLART! Till veckan ska vi köpa den där jäkla barngrinden. För jag vill inte ens tänka tanken på vad som skulle hända om hon klättrar upp själv och sen tappar taget eller bara får för sig att gå ner igen. HUJJA. .. .. .. ..


Ska baka nånting smarrigt idag tänkte jag.  (jag är bak-sugen hela tiden!!??!)

Nånting gott till fredagsmyset.. Blir massa mys då vincent kommer hem..

Nu fixa Lunchen klart. Hej så länge

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards