Alla inlägg under oktober 2011

Av Angelika - 3 oktober 2011 18:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 3 oktober 2011 17:43

I Lördags såg vi - Hur Många Lingon Finns Det i Världen

 

Den var så bra, så jag såg den med Mamma i söndags!



 Alex, 27 är en stor egoist och har misslyckats med det mesta i livet. Han har en  usel relation till sin flickvän och är dessutom arbetslös. När han så äntligen  får ett jobb på Hudiksvalls Kommun vet han inte riktigt vad han ger sig in i.  Plötsligt befinner sig Alex som ledare för ett gäng utvecklingsstörda och dom  får honom steg för steg att se livet med nya ögon. Alex inser att alla människor  är lika värda och har samma möjlighet att växa bara man visar förtroende och  respekt. Alex inser också att ensam inte är stark utan tillsammans med andra  blir man stark.

HUR MÅNGA LINGON FINNS DET VÄRLDEN är en djupt gripande  och varm komedi med mycket hjärta och själ. Filmen bygger fritt på GLADA  HUDIK-TEATERN och deras verksamhet som gjort sensationell succé såväl i Sverige  som internationellt.


 

 

Av Angelika - 2 oktober 2011 19:12

Medans robert sov i fredags, sen nattpasset i Tordags så var jag och barnen ute och luftade oss en sväng på Gården. Skönt väder var det!


  Glad när hon blir fotad.


  Mindre Glad. Hehe


 Storebror ska få Skjuts


   Tar sig fram överallt och hur som helst :)

Av Angelika - 2 oktober 2011 19:09

Detta bjöd jag robert på till frukost i fredags

(ägg, räk, tomat och pickles mackor).

Han frågade om jag varit otrogen (med andra ord så blev han väldigt glad) haha..


 



Av Angelika - 2 oktober 2011 18:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 1 oktober 2011 18:27

Blev att äta på en super mysig restaurang - Golden Dragon.

Vi åt vitlöksbaguett med vitlökscreme, till förrätt.

och som varmrätt beställde vi båda Plankstek. Njöt av varje tugga!!


  (bild google.se)



Nu ska vi basta och ta oss en Öl. Ska bli skönt att basta i lugn och ro, ingen som kastar vatten och ska ut mitt i allt :-P

Sen blir det Kex, ost och vindruvor...

 

Robert jag Älskar dig...

Av Angelika - 1 oktober 2011 15:36

Utan barnen och det känns sådär. Tyst är det, och är i ärlighetens namn välbehövligt för min trötta hjärna! ;-)


Strax till Piteå stad för Att äta God mat på Restaurang med Min Älskling! Kul att få klä upp sig lite och vara fina inför varann..


  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards