Alla inlägg under oktober 2011

Av Angelika - 6 oktober 2011 07:06

I En Annan Del Av Sverige - Se Trailern Nedanför.

 

Den är Inspelad här i Rosvik. Min mormor var Statist och jag hoppas verkligen att man får se en skymt av henne. Tyvärr får hon inte ta del av att se filmen då hon gick bort för snart 1 år sedan.

Usch vad tiden går fort!

 

Saknar dig i massor min fina fina mormor   

Av Angelika - 5 oktober 2011 13:52

Erica var förbi nyss. *Fick ny energi av att prata med någon levande varelse* Jag Insåg att jag borde rycka tag i mig själv, hemmet och ellenors yttre ..

(suttit inne på took för länge och sunkat till oss)

 

Såå, Nu är Ellenor ny duschad och snygg

 

   

Nu ska jag Dammsuga. . . . .

 

Alfred skuttade just in i duschen också, så nu är snart bägge rena och doftar ljuvligt :)

Av Angelika - 5 oktober 2011 13:10

 

Satt och spelade gears of war 3 igår. Lite Hord och sen campain.

Ryckte till som tusan då ytterdörren gick upp. Fick för mig att någon sprang in. Men det var ju bara Robert som kom hem från jobbet! Hade inte den blekaste om att kl redan var 22:30, så fick ju panik då jag trodde det var någon annan ;)


Spelade campain en stund till och mitt i allt så var kl 00, tiden går fort då man har roligt.. Robert kom och sa Godnatt och då förstod jag att kl var rätt mycke haha...


 

Av Angelika - 5 oktober 2011 12:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 4 oktober 2011 20:24

Detta är ju helt sjukt..

Fick rysningar när jag läste. Rysningar av obehag!   

 

Tryck på bilden så ser ni vad det står.

Men alltså förstå! stackars Gravida kvinna!!

(Är från familjeliv...)


Av Angelika - 4 oktober 2011 17:37

Hä är bara att glömma träningen ikväll.... Det är ju Hockey.

Med andra ord, -så har ingen tid att komma.. buhuuuuu u

Av Angelika - 4 oktober 2011 12:21

Tänk vad tråkigt livet skulle vara om man inte hade några Mål eller planer mot framtiden. Vi har massor av Planer.. Planer för nästa år då sommaren börjat tina fram. Sen så har vi ju renovering kvar inne i huset som vi också ska ta tag i så småningom. Men det är skönt att bo in sig och riktigt få känna HUR det ska se ut och vad vi behöver. Förvaringar är viktiga, så det är nånting som vi absolut behöver, för just nu finns det inte många förvarings ställen. och när Vi borrar bergvärme (om dom behagar att komma snart?!?!?!) så åker garderoberna i tvättrummet bort, så då blir det ännu mindre.

Men där ska byggas om, samt inne i bastu avdelningen.

Ett Bio rum är ju R sugen att fixa också, så ja. Vi får se hur allt detta kommer att se ut när vi är färdiga.. hihi


Alfred ska nog få flytta till sitt Nya rum nästa vecka. Och ellenor ska äntligen få ett eget (hon har mycket saker för att vara så liten). Men bara kanske...

Vi får se om tiden är inne för det ännu ;-)


Man kan inte göra allt på en gång. Det får ta den tid det behöver. För det är ju trotts allt slutresultatet som räknas!   

Av Angelika - 4 oktober 2011 11:59

Sitter och kollar in julklappar till barnen, men villken djungel det är !! Finns ju tok mycket leksaker.. Inget nytt iofs, men man blir ändå lika överraskad varje år man ska börja kolla.. Tänk nu har vi 3st barn som ska ha Julklappar, oj så mysigt! Jag som älskar att köpa saker till dom små :) Och det är så blandade åldrar, så blir ju ännu roligare då!

Oktober nu, bara 3 månader kvar till Jul (lite mindre), tiden går fort. Så det är skönt att börja kika på Julklappar i goood tid. Förra året vill jag minnas att vi var ute i sista minuten.

Fast då var jag höggravid också, så jag tordes inte gå i för mycket affärer så lillan skulle komma ut i förtid ;P

 

 

Jag funderar på träningen ikväll. Ska nog tjura och fara iallafall?! trotts att jag är lite små förkyld ännu. Vill inte missa träningen! Så om jag får någon som kommer och är med barnen ikväll så far jag..

Japp så får det Bli... Ellenor är mycket bättre nu också, så det känns bättre i mitt mamma   . Men *peppar peppar*


Ellenor har förövrigt ropat Mamma mamma mamma mamma om och om igen heeela morgonen. Sen kl 5 till kl 6, sen somnade hon om till kl 7 haha. Hon var inte missnöjd - låg bredvid mig. men har man kommit på att ropa nånting så verkar det vara svårt att sluta :P Även ordet lampa nöter hon ut också. Söta gumman våran. Vad gjorde man innan barnen fanns? Kan verkligen inte förstå Vad?!  


Strax kommer snygg Alfred hem... alltid lika skoj att höra om vad dom gjort på Förskolan. -vad han och Tim gjort :) Dom är tydligen oskiljaktiga dom där två :)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards