Direktlänk till inlägg 24 november 2011

PARTY CAKES! ! ! !

Av Angelika - 24 november 2011 17:04

Då var första veckan avklarad. I morgon har jag en "ledig" dag. Skönt i och med att det varit tiiidiga mornar den här veckan. trötthelatiden är bara förnamnet, men aj aj så roligt jag har det!! =)


I helgen vankas det massa roligheter. Och i morgon tror jag julpyntet åker fram. Hinner inte i helgen annars.

Och så ska vi hämta vincent i morgon. Vi är ju bjudna på 30 års fest nästa helg då vi ska ha han egentligen, så vi frågade om vi fick byta med hans mamma till den här helgen, så vi får umgås med han till fullo då vi har honom :)

Blir att baka både pepparkakor och lusseMuffins med pojkarna. Det ser jag fram emot :)


Oj oj så jag längtar till festen. Kommer bli såå kul!!! ;)))))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards