Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Vintertid

Av Angelika - 28 november 2011 19:36

Tänkte börja med att skriva att vi öppnade första luckan i adventskalendern i söndags, i och med att vincent inte är här då den egentligen ska öppnas. glömde tillägga det :) Alfred den svammlisen äter ju inte choklad, så han är inte brydd alls om nån adventskalender. Så jag får nog knåpa ihop en hemmagjord åt honom med nå annat små godis i ;)


Brrr vad jag frysit idag.    Frysit i väntan på bussen, frysit i bussen, frysit då jag gått till bussen och frysit då jag gått från bussen. haha Gnäll gnäll gnäll :P

Gjorde mig en tekopp och mackor i järn då jag kom hem vid 17:30.

(Ställde mig och gjorde matpack igårkväll så jag ska ha mat med mig i veckan. Så alfred och robert åt av det till middag, men jag kände mig inte alls sugen på köttfärsås o spagetti då jag redan ätit det en gång. Så fick bli så! =) )

Det jag skulle komma fram till var attt Teet värme skönt i både hals och mage..   



Skulle ha börjat med Julgardineran för längesen.. Men fastnade här, vid datorn....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards