Alla inlägg under november 2011

Av Angelika - 19 november 2011 08:42

Några bilder till Farmor o farfar så ni får se hur fin sessan är med kläderna hon fick av er :)

Dåliga bilder, men lillan ville inte vara still ;)

 

 

 

   

Av Angelika - 18 november 2011 21:13

Gaaah vad trött jag är!

Jag och barnen klev in genom dörren för ca 40 min sen. Har varit en full-rulle-dag idag. Kul! :)

Först spenderat några timmar i luleå hos Lina och markus m barn sen tidigt på morgonen..

Druckigt kaffe, surrat och haft det allmänt trevligt.

Sen hem och där han jag lägga mig på soffan och bli dödstrött, och då ringde anneli.  Inte långt efteråt kom hon och plockade upp mig och kidsen för fredags mys hemma hos dom :)

Barnen har sett Cars 2 i deras nybyggda Biorum! Super häftigt :)

Grabbarna var super nöjda. Nu ligger dom där uppe och läser bäcker och ska strax släcka ner..

Jag är så sjukt trött, men ska tvinga mig själv att vara vaken en stund !!

Dricka en 2.8 och känna lugnet.. :P


Tack samtliga för idag. . .   


Av Angelika - 17 november 2011 19:22

Måste ju säga Grattis till Grannarna Malin och Marcus som fick sin efterlängtade bebis igår-morse.

En söt liten Nora blev det!

Stort grattis igen :)

 

  

(webbis bild)

  • Född: 2011-11-16 Kl 08:14
  • Kön: Flicka
  • Vikt och längd: 3095g, 49 cm

Av Angelika - 17 november 2011 19:01

Ellenor har gått sina första steg idag.. Stor tjejen! :-)

Idag har vi förövrigt rensat i garaget och i rummet bredvid garaget..

Kollar in vad som ska säljas och inte säljas på loppisen..

 

JULMARKNAD OCH LOPPIS I ROSVIK Lördag den 26/11!

Med bla Försäljning av kaffe, läsk med dopp och varmkorv.

Fiskdamm och ponnyridning.. =)


En bra och härlig dag har vi haft.

-Jag har inte hoppat ur mina pyjamasbyxor ännu, och kommer inte att göra det förens i morgon. Såna dagar finns knappt!

I morgon blir det en heldag i luleå med underbara vänner! Me like. . .

Och så ska vi hämta vincent =)

Av Angelika - 17 november 2011 07:42

Bara 9 Plusgrader ute   

Av Angelika - 17 november 2011 07:05

God morgon God morgon. . . . Eller så inte..  Är grymt trött!

Har sovit sjukt dåligt och drömt sjuka drömmar mest hela natten. Trodde t-o.m att det var sant fast jag var vaken, så intensiv dröm hade jag där ett tag.. Blää.. Nåja, kaffet puttrar så snart är man fit for fight igen ;)


Om det var Träning igår fick jag aldrig reda på. Bangade timmarna innan den skulle vara. Var såå trött och energilös, magen pajj och allt kändes bara NEJ! Så beslöt mig för nya tag en annan gång.

Nästa vecka tror jag inte träningen kommer hinnas med. Men några promenader kanske kan matcha mitt schema? :)

Börjar bli nervös.. Denna ständiga ner0vositet som man dras med då nånting spännande händer!!

 

Mina snoss Grabbar sover. Alfred brukar inte sova så här länge, så jag passar på att njuta av att bara jag och E är vakna. Hon kryper fram och tillbaka, leker med leksaker, pratar som aldrig förr (hennes språk)

Men nu kommer det många ord ur hennes mun som man förstår,,

Kan göra en liten notis som jag själv kan gå tillbaka till och se.. om Några år ;)

 

Hon säger bla, Mamma och Pappa (pappa har hon just börjat med.. igen)

Kisse

Hej

Kex

Nä och Näe (det bästa hon vet, haha)

Tutte (hur kunde jag glömma?)

Titt-ut

 

Varför kommer man inte på nånting då man ska skriva. Satt igår och tänkte att oj vad många ord hon kan. Men nu kommer jag inte på fler. haha.. Men pratar och surrar gör hon, men dock så förstår man knappt nånting. Gulligt med baby prat! :)

 

Nu vakna Alfred :-)



Av Angelika - 16 november 2011 16:04

Åhh vad jag älskar dessa söta tänder som tittar fram mer och mer (och är en 3e påväg bredvid)

 

haha, jag är expert på att fota barnen då dom äter ;P

Av Angelika - 16 november 2011 16:00

Solen sken här förut idag och gräset är näst intill lika grönt som i sommras..

Vi har ju äran att ha snö så vi ser det från oss iallafall (kolla bakgrunden på bilden) ;) hehe..


 

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards