Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Angelika - 2 januari 2012 20:22

Idag har vi varit i luleå och hälsat på hos fam lampinen/ökvist. mycket trevligt i vanlig ordning och fullt med folk i vanlig ordning haha ;) Leo och Alfred fick leka och jag tror dom båda längtat efter varann :)

Julia kom dit med sina barn också, så fick snosa på lilla noomi =)

Edvin har ju vattkoppor, så få se om mina barn lyckas få vattkoppor nu?! ;P


Väl hemma vart det middag bestående av tagliatelle med baconsås.

Sen for jag iväg och köpte kaffe och hämtade ett paket med mina efterlängtade legginsar! Så SNYGGA...

När jag kom hem igen så hade barnens farmor o farfar anlänt :)

I morgon åker pojkarna med dom hem till rantis för några dagars mys där.. =)

Jag och R ska passa på att rå om varann och äta gott och bara vara.

Ellenor behöver nog också få lite egen mamma och pappa tid :)

Vi får nog middagsbesök i morgon, så det blir trevligt :-) Romantisk middag för två tar vi på onsdag ;))



Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards