Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Angelika - 6 januari 2012 19:47

Gäsp vad jag är tröttis!


Dagen verkligen flög iväg.. 

Jag har skottat skottat och skottat snö... Men det syns då ingenstans nu :/ 

Jag har Varit och handlat som vi gör typ varje dag... hmm

Grabbarna, farmor och farfar kom och då blev det liv i luckan igen.

Nog är det skillnad på 1 barn motför 3! :P 

Det har varit super lung med bara ellenor..  Men det är skönt att dom är hemma igen :)

Jag har gjort Middag som jag bjöd svärföräldrarna på -Kycklinggratäng m västerbottenost.

Ris till det och en god bland-sallad..


   


Efter middagen snörde jag ihop en bulldeg som jag sen (så klart) gjorde bullar av.

Alla 3 Grabbar gillade dom och åt flera stycken...


  


Vi har haft myskväll med film, popcorn och ostbågar.. Bilar2 såg vi, och den är lika bra varje gång ;)

Nu ligger båda barnen i sina sängar och försöker sova, fast lilla E sover nog redan.. (vince är hos sin mamma)

Och R jobbar :(


   


Just ja, Ellenor har ju fått öppna lite presenter idag. I förväg i och med att farmor och farfar inte kan vara med på söndag då hon fyller egentligen. Så hon fick lov till att öppna dom idag ist ;)

Massa super fina kläder fick hon! :))

Och paket av storebröderna fick hon också :)) hihi


      


Over and out!

*ta hand om varann*

Av Angelika - 6 januari 2012 09:58

Glömde ju!! Idag kommer ju Pojkarna hem igen från farmor och farfar. Som jag längtat !!! =)))


 

Av Angelika - 6 januari 2012 09:22

Vad gjorde vi igår?

Steg upp med Ellenor rätt sent, hon har tagit sovmorgon både igår och idag.. Eller sovmorgon och sovmorgon.

Igår vaknade hon vid halv sju för att sen busa i sängen 1 timma, för att sen somna om till just före kl 9. Skönast!

Hon busade som sagt på i sängen då hon vaknat. Och mitt i allt tog hon snutte och tutte och la sig i sängen och somnade, söt hjärtat. Det goa var att hon la sig tvärtom, alltså med fötterna på kudden, rumpan i vädret och huvudet där fötterna ska vara ;) Robert sov till hela kl 11:30 igår. Men det förtjänade han -så många sovmornar som han gett mig den senaste tiden <3


Blev lite städning och en massa spelande igår, hur härligt som helst.

Kring kl 15 gjorde jag mig i ordning för enstads tur. Skulle skjutsa A in till stan och tänkte passa på att handla lite inför helgen. Men då kom det sig så bra att en av hennes vänner passerade rosvik så hon kunde lifta in med henne. Och det var faktiskt skönt, var inte vidare bra väder att vara ute på vägarna. Så blev lite handling på konsum ist :)

På kvällen bastade vi, jag, robert och Ellenor. Och hon gillar verkligen att basta! :)


 


Vid kl 23 gick jag och sova. Marcus (grannen) anlände just till vårat hus då. Han och robert skulle ladda med lite forza inför sverige matchen som var i  natt. Sverige vann!! hihi.. Vaknade då R la sig i sängen, och då var kl 5. Så antar att han sover en stund idag också, hehehe.. ;)) Har sovit halv bra i natt, i och med olika ljud-nivåer på rösterna där nerifrån.Undra om det berodde på ölen eller whiskeyn dom fått i sig? :P (nä dom var så skötsamma så    )


Har druckigt lite Te nu på morgonen, men tror jag behöver en mängd kaffe också.

Yes så får det bli!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards