Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Angelika - 16 januari 2012 14:27

Jag har en super lycklig och stolt tjej här hemma som har fått en sockerdröm att gå runt och mumsa på. Hon kommer och visar hur mycket hon har kvar och ser sådär härligt nöjd ut!   


Dock så är hon mindre glad då jag inte tycker om då hon ska klättra upp i soffan.. Fasen så man får ha hjärtat-i-halsgropen då hon är och klättrar. För Upp det tar hon sig. Värre med nedgången. I förrgår åkte hon med lilla söta huvudet före, Rakt i bordet.. Villket resulterade i en bula, en Blå bula...


Snart slutar Älsklingen worket.. Har tagit fram så vi kan äta Kebab idag. R har tjtatat om det super länge, men jag är verkligen inget fan av kebab. Så han blir nog glad då han får äta sitt kebabkött i pitabröd.. äntligen!!   hihi



   


Fikar och ser film.. Lite mys efter förskolan

Av Angelika - 16 januari 2012 09:15

Jag och Ellenor var och lämnade A på förskolan för en stund sedan.

Nu ska jag dricka kaffe och äta mina rostade mackor med Laxröra på.. Ljuvligt gott...


Sen blir det nog att gå och vila med ellenor. Finns det nånting mysigare? :)

Somnade förresten med alfred igår vid halv åtta då jag skulle bädda om honom ;) Vaknade av att ellenor var lessen vid 21 tiden. Dessa barn, man mår så gott bredvid dem! *kärlek*

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards