Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Angelika - 17 januari 2012 22:16

Vattengympan var exakt lika rolig som jag trodde. Och  precis lika jobbig som alla har sagt haha.

Jisses, efter 45 min gympa i vattnet känner jag mig 50kg lättare! Att använda hantlar under vatten var nånting nytt.

och armarna (mina stackars svaga armar) fick verkligen jobba på.. Härligt!

 

Villken lyllos jag är som har en vän som "lurar" med mig på såna här roliga äventyr :-)


Bara för att jag varit så hurtig så firade jag det med 2 mackor och ett glas citron-loka :)

Ska gå upp och läsa, sen Zooova. Kroppen mår väldigt gott just nu...


I morgon väntas åter igen en dag med No planering.. Förutom lämning och hämtning på förskolan. Villket är ett projekt i sig..

Idag fick Ellenor åka pulka och alfred åka bob. tur att det inte är så långt dit ;)

 

God natt alla mina skatter   

Av Angelika - 17 januari 2012 17:59

Angry Birds = BEROENDE framkallande!! Jisses alltså. haha


Nu bolibompa och kring kl 20 åker jag och Anneli på Hemligt mission.. Nä vi ska på vattengympa haha!

Orka vara hemlig. Men lite skoj var det att få vara det en stund iallafall :)

Kommer bli tungt som tusan tror jag. Men jag är LADDAD!! Spännande med nånting Nytt..


Maten vart super god. För det får man väl säga fast man gjort den själv?

Fläskfilé gryta med ris till.. Gott med nånting som vi inte äter så ofta.. Och nu är snart frysen tömd!

Har tagit det som finns hemma i frysen och lagat mat av i flera dagar nu. Och då kan det bli lite väl smaskigt ibland...

Och om inte annat så blir det Ju billigt! =)

 

Kaffe, mys och chilla innan jag åker och Tränar mina ben och armar...

 

 

 

 

 

Av Angelika - 17 januari 2012 14:27


Hur är man funtad om man fortsätter köra efter att ha kört på en liten flicka?!?

Villket svin! Och alla andra som bara kör förbi sen också..


Av Angelika - 17 januari 2012 09:46

Dagen är Igång.

A är på förskolan och jag och E myser på här hemma. Har plockat och fixat i vanlig ordning. Druckigt TE (inte kaffe) och läst dagstidningen, som förövrigt kommer sluta komma den 24e. hur ska vi klara oss utan?!

Har tagit fram fläskfilé till dagens middag. Ska blir gott, längsen vi åt det.


Igår innan ellenors kvällsdusch så klippte jag hennes lugg som hade växt till sig så den nådde ögonen. Då kändes hon väldigt stor helt plötsligt! Duktig var hon och stod still hela tiden. Sen efter duschen visade hon pappa att hon var nyklippt ;)

Fina gumman..


Ikväll ska jag på nånting som kommer bli väldigt spännande. Kul att testa nånting nytt! =)

Men vad får ni veta sen. Så får ni höra om det var bra eller anus.. Ser då fram emot det iallafall. 


Nu är nog E en smula trötter. Så inta sovläge nästa.. .. ..

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards