Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Angelika - 22 januari 2012 19:51

Dagen blev inte riktigt som jag tänk.

Var sugen att fara med barnen och åka bob och sen grilla och mysa vid en brasa. Men så vart det inte.

Vi hamnade på kaffe i luleå ist. Alfred vart då tok nöjd då han fick veta att vi skulle till Leo ;)


Kom hem just före kl 16.. Kockade ihop köttfärsås m spagetti. Godaste köttfärsåsen jag någonsin gjort vart det! mmm..

Sen vart det mätt-häng i soffan med film. = jag har sovit.. Rackarns så trött jag blev efter maten.

Nu är barnen i sina sängar. Och det är tyst och skönt här :)

Dricka lite Loka och ta det easy.



Av Angelika - 22 januari 2012 08:00

Ja jag säger det igen. AJ!!

 

(Källa: Aftonblandet)

Av Angelika - 22 januari 2012 07:17

Dricker mitt morgon kaffe i lugnan ro. Dock känner jag en stank från min dotter. Så jag börjar förstå vad som hänt ;)

Steg upp med båda barnen halv sju. Kändes hel skönt faktiskt.. Igår hade jag sovmorgon, men alfred var då in minst 3 ggr och väckte mig. Så det resulterade i huvudvärk då jag steg upp. Tog en ibumetin t.o.m och det brukar inte hända ofta.


Få se vad denna dag har att erbjuda. Har då ett förslag som jag ska ge till min karl..  Så den som väntar får se*

Blir nog kanske lite kaffe häng hos anneli o robert sen då hon slutat worket. Om hon inte är helt slut då quinnan :)


Jag gick inte och sova förens kl 00:30. Helt tokigt sent! Men kände mig inte trött, och det var nog första gången på evigheter som jag inte var trött efer kl 20, så varför inte passa på att sitta uppe och spela med mina vänner? :)

Tröttheten lär nog slå tillbaka snart i think. Får gosa ner mig i soffan med ellenor och vila lite sen. Älskar att somna till en barnfilm då alfred sitter och ser, mys mys mys! :)



Snart firar vi våran årsdag igen. Tyckte det var nyss...

Av Angelika - 22 januari 2012 07:09

Körde lite Domination med grabbsen igår. Gick helt ok!

Fotade 2 bilder enbart för din skull Lina ;-)



 


Geka = Jag.

Dock så är ju Domination Poäng baserat och inte Kills :)

Men ni ser ju. Girl Power! Mohahaha *dryyyyg*

 

Ändrade CLAN tag mitt i allt där från WAIT Till PITÄ. Så ni inte tror annat ! =P

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards