Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Angelika - 4 februari 2012 19:08

Hahaha, Anneli om du sett inlägget ang "skrubba i duschen" så menade jag KABIN och inte KARBIN,

så du inte tror nånting annat! ;-P


Har förövrigt haft A med barn på middag idag. Och det var inte jag som gjorde middagen, nej nej.

Fick det så lyxigt att A hade med sig och gjorde maten, jag behövde bara titta på och sen äta den.

Gott som tusan var det! :)

Jag Bjöd dock på chokladtårtan som efterrätt, den gick ner och fick ett klart Godkännt! hihi


Dagen har gått riktigt fort. Vi har busat i massor, alfred har skrattat så tårarna runnit =)

Dammsugit med barnens hjälp har det också blivit.

-Ellenor strör ju mat lite överallt, så blir några dammsugningar per dag :P

Nu är R hemma och hockeyn har börjat.

Luleå leder än så länge med 1-0!

Period pausen är nog snart slut, så ska dra mig till soffan igen och mysa med älsklingen.

A ligger i sin säng och ska till att försöka sova.. E sover sen 1 timma tillbaka =)


Ha en bra Lördagskväll! /A


Av Angelika - 4 februari 2012 14:31

Gult, rosa och turkost.. I Love It!

   

 

     

     

    

 

Dessa prylar hade gärna fått flytta hem till mig.. bla :)

Av Angelika - 4 februari 2012 10:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards