Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Rekord vecka.

Av Angelika - 2 mars 2012 08:48

Yes!

Jag åt frukost idag igen. Och jag märkte av skillnaden igår, då vräker man inte i sig till lunch och middag sen ;)

Idag blev det kalix Löjrom på mackor och en Te kopp.. Rom är förbjudet gott, vilket lyx att få äta det till frukost!


Idag åker vincent hem till sin mor. Kommer blir sjukt tyst här hemma!

Efter 1 vecka så har pojkarna hunnit bråka och härja hur mycket som helst. haha ;)

Vi kommer sakna honom i massor.. Lille-store mannen våran..


Är så taggad inför gympasset ikväll.. Mina ben är ömma från förra gången, så ska köra mycket ben idag igen!

Idag ska jag springa 20 min som avslutning.. Måste lära mig att andas bättre, varför ska andningen vara så svår? :P


Ni som tränar och är sugna på lite nya Träningsskor.

Kika in här (klicka på bilden)



Nu ska jag gå och lägga lilla gumman som börjar bli sömnig.. Ha en bra dag! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards