Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Angelika - 3 mars 2012 18:37

En bild från Grillandet från idag bjuder jag på.

Lägger nog in fler i morgon. men just nu orkar jag inte ladda in fler

 

 



Av Angelika - 3 mars 2012 18:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 3 mars 2012 13:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 3 mars 2012 13:00

 

(klicka på bild)

iPinium erbjuder unika matlagningsprodukter till ugnen. Ugnsprodukternas patenterade egenskaper gör att matlagningstiden reduceras kraftigt samtidigt som resultatet blir saftigare och godare. Då matlagningen sker helt utan matfett blir dessutom resultatet nyttigare.
Du kan med fördel grilla, steka och baka med iPiniums produkter.

Av Angelika - 3 mars 2012 10:34

Nu blir det ute häng med bästaste anneli med barn..

Grillplatsen var tydligen skottad fram, så vi ska nog grilla lite. Gött :)

Skulle också behöva börja skotta fram på baksidan. (är enorma mängder snö och IS där) 

Gjorde det förra året så man kunde sitta och sola mot väggen, så himla skönt! :)


Älsklingen skulle egentligen och åka snowboard i måttsundsbacken idag med några vänner, men det är tydligen väldigt isigt där. Så det blir nog inte. Han blir hemma och städar ist. mohahahaha ;)) *älskar dig*


Klä barnen och sen bege oss! Ha en bra dag..

Av Angelika - 3 mars 2012 10:30

 


Förstår mig ändå inte på detta..? Men låter ju bra, haha..

Gjorde testet HÄR


Och Neeej, jag är inte med i någon viktklubb och kommer aldrig bli medlem heller :)

Var bara för skojs skull då jag kom in där via Aftonbladet.

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards