Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Angelika - 4 mars 2012 19:23

pust och stånk..


Idag steg jag upp tidigt som sagt.. Har tvättat bla barnens ytterkläder, röklukten från då vi grillat är ingen mysig doft.

Men nu luktar kläderna rosor igen :)

Hittade älgkött längst ner i frysen bland bullar och klådda, vilken lycka. (hur nu det kunde hamna där?)

Så stekte köttet från alla håll och kanter och lät det sen ligga och vila medans jag for och tränade.

Blev 1 timmas träning -Mage, ben och lite armar.. avslutade med 15 min kondition.


Älsklingen har gjort så fint här hemma. Städat och röjt i bastuavdelningen, samt vaskat där.   

Ska strax gå och basta.. -och njuta av hur rent där är.

*Har varit och sprungit med anneli en runda på ca 3km. Så jäkla skönt! Det tar sig sa mord-brännaren..

I morgon kommer min kropp vara lagomt mör. Helt perfekt inför klippningen då jag bara ska sitta och njuta av att jag blir fin :) Funderar på att klippa lugg?!.. Men om det blir så får vi se i morgon! ;)

Ska även färga utvätxten och göra nå snygga slingor! He blir nog bra..


Måste bara säga att jag tror jag såg den "vidrigaste" kvinnan i förrgår då vi var på storheden och handlade.

R skulle in på systemet och det skulle denna kvinna också. Höggravid och stod och RÖKTE.

Blev så ledsen för bebisens skull som låg inne i magen och förmodligen halv-kvävdes av rökångorna.. Varför blir man gravid om man inte ens har vett att sluta röka då det riskerar en människas liv? Förstår inte...

 

Nu ska jag skutta in i bastun och skrubba min kropp från huvud till tå..

Av Angelika - 4 mars 2012 15:07

 


Köp ej denna glass åt era barn. Totalt värdelös glass.

Köpte ett star wars glasspaket för att muntra upp alfred som är sjuk. Men så jäkla salta dom var!

Hans min utstrålade bara BLÄÄÄ! Så jag fick kasta bort glassen han påbörjat.

Robert tvingade i sig en. Hur ska barn klara av att äta den då inte ens vuxna gör det pga för mycket saltlakrits smak?



Av Angelika - 4 mars 2012 07:07

En Bildbomb helt enkelt.. Vi grillade hamburgare, korv och marschmallows.

Nån lite stackars godis björn slank också ner i elden :P


 


 


  

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



Av Angelika - 4 mars 2012 06:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 4 mars 2012 06:42

Det är väl aldrig fel med några slantar extra varje månad på kontot?

Gör som jag och tjäna pengar på bloggen.. Gå in på länken och registrera dig, super enkelt =)

Har du en blogg? Tjäna pengar på den!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards