Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Rörigt inlägg..

Av Angelika - 9 mars 2012 09:29

Jag "kidnappade" ju som sagt älsklingen igår och körde barnen till barnvakterna, Anneli och Robert.

Vilka underbara människor!

Tusen tack för hjälpen och tack för att ni finns, hade inte blivit nånting utan er :)   

 

Jag hade bokat Bio för mig och älsklingen, inget märkvärdigt egentligen. Men vi har inte varit på bio tillsammans på 5 år! Så det var riktigt mysigt och kul att få unna oss det tillsammans på en Torsdag och kunna ha barnvakt.

Vi hade hela biosalongen för oss själva och det var inte dumt det heller ;))


 


Hamilton blev det. Den var faktiskt riktigt bra. Lite väl mycket våld och blod kanske :P

Men Robert var då hel nöjd och det hade inte kunnat bli bättre, hihi..

Då ska ni också lägga på minnet att jag aldrig ser film, så att han fick se en film med mig var nog också rätt kul, haha.


Jag har frågat honom flera ggr vad han önskar sig i present, men fått till svar att;

"Jag vill inte ha nånting, bla bla bla" :P

Så jag planerade in en heldag tillsammans bara han och jag. Fixade barnvakt (tack igen), bokade bord så vi kunde äta nånting smaskigt på restaurang, bokade bio biljetter m.m

Och så ringer R i onsdags från jobbet och säger - "Nu vet jag vad jag vill ha i present".. Men jahaaa, suck! haha

.. då ville han ha In flames biljetter till konserten som dom ska på i April..

Så då kändes det som att jag hellre avbokade maten och fixade biljetter åt honom,

-nånting som han verkligen vill ha!

Därav att vi fick några timmar extra igår och kunde göra nånting annat.


Bio och Konsert biljetter blev hans present. Det slutade gott trotts allt! :-D

Älskar dig raringen min..  


 
 
Ingen bild

A

9 mars 2012 10:38


Bara att säga till om det behövs någon mer gång..att få låna era fina barn var ju bara ett nöje =)

 
Ingen bild

mor

9 mars 2012 10:53

Vad roligt att ni kunde få en helkväll mitt i veckan. Ja du Angelika ni har verkligen fina vänner :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards