Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

fredags fräckis.

Av Angelika - 9 mars 2012 21:00

Åhej-åhå. Nu ska jag strax avrunda kvällen och gå upp till sängen och läsa inna jag blundar och sover.

Vi hade fredagsmys tillsammans med härliga familjen karbin/åström- Barnen såg film och käkade popcorn, godis och roberts chips :P .. Min nya matta i vardagsrummet var full med godsaker efteråt kan jag meddela ;)



Läste förresten ut Anna jansson boken för någon dag sedan, gick väldigt fort! Så jäkla bra!!   


Nu läser jag den här boken  

3e boken i serien. Och jag tycker den här har börjat bäst av dom alla, är helt fast i den redan :)


Har just varit och duschat så ska gå och torka håret och sen gå och läsa.. Som sagt..

-Blev en kvällstur till gymmet med anneli, mycket skönt.. Båda är förkylda, men vad gör det? :P


Gjorde förresten 2 pajer till middag idag. Ena fyllningen var äggröra i botten (ägg, gräddfil, riven ost, salt & peppar), sen på det marinerad kycklingfilé som jag skärt i skivor och stekt med paprika.

Den andra med samma äggröra, och sen en köttfärsröra på.

Så mumsigt det är med Paj, vart riktigt bra. och så en god fetaost-sallad till! :)

Inte barnens favvo direkt, men smakade det gjorde dom :)

 

God natt på er...


 
 
Julia

Julia

9 mars 2012 21:29

Är det på gymmet i rosvik som ni går till?

http://www.juliasinspiration.blogg.se

Angelika

10 mars 2012 14:35

Nej. Vi åker till Öjebyns gym :-) Fint när det är badhus och allt i samma.

 
Ingen bild

mor

9 mars 2012 22:06

Jag har snart läst ut 4:e boken av Viveca Sten. Den heter "I natt är du död". Tycker att den är bra också. Så den får du när jag kommer till helgen :)

Angelika

10 mars 2012 14:36

Åhh vad roligt. Nu blev jag glad, var lite lessen över att inte veta vad jag ska läsa sen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards