Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

hockey, bärs och ....

Av Angelika - 12 mars 2012 14:48

Hej hallå.

Blev en gym runda efter jag varit med A på förskolan. Härligt var det..

Sen hem, fixa tårta och dammtorka det sista.

Har suttit ute en stund och druckit kaffe och lapat sol, men det blåste så förbannat mycket så fick snällt gå in igen.

Hämtade alfred med ellenor i sulkyn. Skulle jag inte ha gjort! Skit hjul som bara kör fast! Tacka vet jag stora fina gummi hjul som tar sig överallt. nästa gång blir det stor vagnen, eller så får hon stanna hemma :p

Sen att ellenor m vagn höll på att blåsa bort är en annan femma, haha.


Jag var och köpte R lite öl till ikväll- Dels fyller han år GRATTIS ÄLSKLING! Men sen så blir det hockey kväll här med några vänner. Och fylle man år och det är hockey får man lätt dricka på en måndag ;)

Aja, ska försöka få min huvudvärk att försvinna. Less denna förkylning är vad jag är!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards