Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Angelika - 20 mars 2012 22:30

Just smällt i mig 2 fibermackor med kaviar, och en Te mugg till det. Godast!

Har varit på vattengympa nu ikväll. Så jäkla tungt!

Är helt slö och matt i kroppen, tog kraften från varenda muskel.

Men det var fasiken inte roligt ikväll. Så jag tror inte det blir fler ggr nu. Ska fokusera på gymmandet ist..


I morgon är det lilla vasaloppet. Ska bli så kul att få se den snygga alfred skidra med sina vänner.

Han såg så super glad ut då jag sa att både jag och pappa kommer och tittar, och ellenor också så klart. :)

..Utvecklingssamtalet gick perfekt. Gick snabbt och smidigt. Fanns bara goda saker att sägas om honom, och jag visste ju redan att han sköter sig galant där. Snäll med alla och har flera "bästa vänner".

Vill lära sig saker, tar för sig och lyssnar bra. Gullunge! Nästa vecka går han över till Blomman.

Dvs den stora avdelningen för barn från 4 år!

Min lilla kille ska börja med dom större barnen nu, och han ser fram emot det.

Där går ju hans bästis Tim som han själv säger :)


Nåja. Eftersom vattengympan började 20:30 så blev jag uppe lite längre ikväll.

Men nu säger jag Godnatt efter en bra dag med flera kaffe besökare, storhandling, skattebesked, träning m.m :)


Må väl, och glöm inte att du är värdefull...

Av Angelika - 20 mars 2012 22:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 20 mars 2012 09:27

Hallåjsan.

Jag har sovit till 8:30 ungefär. Så skönt att få sova ut lite grann, tror min kropp har mycket skönhets sömn att ta igen.

Ligger inte och funderar en massa då jag ska sova, eller då jag vaknat på natten längre, så himla skönt! :)

Boken var som jag trodde bra igår också. Så där att man inte vill sluta läsa. Men jag måste läsa den här i saktare fart, för sen har jag ingenting att läsa!! omg :(


Påsk om typ 2 veckor va? Vi brukar inte påskpynta. Barnen har väl gjort nå påsk pyssel på skola/förskola och det är nog allt vi brukar ha framme. Men då mamma kom hade hon med sig dessa två till barnen



   


 


Så söta. Och ni kan säker gissa vems som är alfreds och vems som är ellenors? ;)

Skulle vara kul med nå Ris och lite påskfjädrar, kanske blåsa ägg och måla?.

Förra året så dekorerade vi faktiskt infarten med massa påskfjädrar, men dom blåste bort lika fort så det skiter jag i detta år :) Påsken är så snabbt över och vi ska inte ens vara hemma.


Fick den här fina blomman av mamma  


Den med turkos kruka (I love turkost, haha). Den stackaren får kämpa för sitt liv i och med att jag dränkte den så fort den kom hit, hehe.. Nåja, på sol sidan ska den kanske återhämta sig! :) Kul med nya blommor. Ska göra mig av med lite gamla och införskaffa nytt så småningom..

Appropå blommor.. -MAMMA, nu glömde du blomman du skulle få! ;(


Idag ska jag på utvecklinssamtal på alfreds förskola. Blir spännande :)

Fast dom skryter då så ofta på honom så tror inte det blir nå problem.

Trodde även att jag skulle och klippa mig idag, på återbesök för luggen alltså. Men nej det är Nästa vecka. Typiskt!Luggen har ju växt som ogräs. fast den var rätt lång då den var nyklippt också.


Dricka kaffe och klä på mig. Kan ju inte sitta i pyjamasbyssorna hela dagen! :P

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards