Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Jag överlevde..

Av Angelika - 22 mars 2012 15:48

Det gick jätte bra idag. Obehagligt som tusan, men smärtfritt! Och snabbt gick det. Skönt att ha gjort bort det.

Resultat om 3-5 veckor. Lite surare, men bara att vänta :)


Håller på med en Laxgratäng. Har snört ihop den utan recept, så får se hur den blir.

Spännande och kul att hofta :) Är super hungrig nu också.

Åt Räk soppa till Lunch, så nu börjar den ha gjort sitt i magen.

Kanske blir en prommis ikväll, eller så ger jag mig ut och joggar. Blev så sugen då jag hörde att A varit en runda idag. UTAN MIG!! Morrar ;) haha..


Fredag i morgon. Ska bli skönt med helg!

Robert jobbar egentligen Idag och i morgon. Men hela hans skiftlag har ledigt, så han är lång ledig vilket är fantastiskt bra.

Hämta vincent i morgon, och sen får vi se vad helgen har att bjuda på. Men säkert massa roligt som vanligt :)

Vi håller tummarna för bra väder!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards