Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Angelika - 23 mars 2012 20:47

Ska du på fest? Varför inte prova på nånting häftigt att visa upp dig i? :)

Av Angelika - 23 mars 2012 20:25

Då ligger alla 3 barnen i sina sängar. Trötta och nöjda efter en bra dag.

Robert har verkligen gjort min dag bra. Först tog han med ellenor ut på en promenad, dom var borta ganska länge. Alfred spelade och störde inte mig det minsta. Jag satt ute på altanen och njöt av en kopp kaffe i solen.

Så tyst & skönt! :)


Sen efter lunch åkte R iväg med barnen för att hämta det största barnet på skolan.

Jag har städat övervåningen i lugn och ro medans alla barnen var utflugna och ingen som störde mig :)

Fick rensat en massa på både A och V;s rum. V;s legolåda fick jag uppfräschat med en dammsugning, -eftersom katthår, damm m.m oftast söker sig till såna ställen. Tog en jäkla tid att få rensat ur allt lego först, finns ju så minimala bitar.. Dammsög och dammtorkade överallt som avslutning.

Hann just bli klar med vårat sovrum då dom var tillbaka :)

Fan så nöjd jag blev över resultatet, gjorde lite små ändringar nämligen som blev till det bättre! :)


Sen hjälptes jag och R åt att städa nedervåningen. Här är cleant, och det känns oerhört skönt..

Vi har haft fina vänner med barn på besök efter middagen. Dom åkte hem just kring kl 20.

Barnen har ätit ostbågar, chips och godis. Vi vuxna har druckit kaffe och ätit av kladdkakan som jag bakat.

Hade i hackad marabou-choklad och geischa-choklad. Känns lite godare och lyxigare när man hackat i sånt ;)


Nu kom just R in med en öl åt mig. Så ska njuta av den innan sängen kallar!

En bra dag har det vart... som sagt =)

Blev det en vilo dag på träningssidan. Gick en lång prommis med A igår, så jag anser att det räcker ;)

Men i morgon blir det nog en jogging runda! hejja hejja hejja..


Hoppas ni alla mår bra. Glöm inte att ta hand om er! /A

Av Angelika - 23 mars 2012 10:37

Igår fick Ellenor efter lite tjurande äta sin Middag själv.

Hon var duktigare än väntat och nästan all mat hamnade i magen, - resten över henne själv och på bordet :P


Vem Behöver Haklapp förresten?


 


 


 


 


    


 Efter Middagen blev det badning. och jag passade på att klippa henne lite smått, inte det lättaste.

Men här är hon, ny duschad och lite toppad (ej luggen) OCH med youghurt runt munnen, haha..

 


 

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards