Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Söndags hiss eller diss..

Av Angelika - 25 mars 2012 10:33

Idag är klockan vriden en timma framåt. Skönt! Äntligen ser man ljuset i tunneln, haha.

Ska strax åka till Anneli och sen ska vi jogga våra 3 km. Ska bli spännande. Joggade 2.50 km igår utan problem.

Men kondisen är ju lite ändrad från dag till dag, men igår kändes det som att jag kunde löpa hur länge som helst :)


Dock så spenderade jag och barnen några timmar hos Anneli m Barn igår efter middagen. (robert fick egentid) 

Ingen nyttig kväll blev det, hehe :P Bla någon öl slank det ner..

Aja ska bli skönt att fara ut och sträcka på kroppen. Borde vara mör i morgon..

 

Sen ska vi styra mot luleå för lite äventyr. Ska umgås med vänner på leos, sen lämna vincent hos sin mamma och sen ska vi handla innan vi styr vägen hemmåt igen för söndags chill ..

Vi fick lite impuls planer såhär på morgonen. Det är dom bästa planerna ;)


Detta är en hiss dag. hihi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards