Alla inlägg under mars 2012

Av Angelika - 7 mars 2012 22:37

   Jag skrattar så tårarna sprutar. Så jävla roligt!   


 


Mer sånt hittar ni HÄR



Av Angelika - 7 mars 2012 16:48

För att orka med en dag som denna så ska man trotsa allt som känns tungt.

Så idag har jag dammsugat nedervåningen och plockat undan (som vanligt)

Gjorde klart middagen redan kl 10 så älsklingen skulle få med sig ett matpack. Vilken kvinna han har va?

Skrubbat och skurat toan på övervåningen, samt städat alfreds rum och vårat sovrum..

Har fixat med lite hemlisar idag också. Ändrade planer som kanske blev till det bättre? :)


Ellenor och Alfred har nyss vilat i varsitt hörn av soffan. Så jäkla söta dom var där dom låg och sov!

Duktiga barn som somnar själv när dom ska vila :)

Jag satt i mitten och bara mös. Kanske mest av hur tyst det var :P


Nu är jag täppt i hela näsan och känner mig skumpligare än nånsin.. Fast det är då mer synd om barnen, mina älskade små ska inte behöva vara sjuka. Skönt att Alfred är bättre! I morgon ska han få leka :)

Nu blir det film-time för hela slanten!!

Av Angelika - 7 mars 2012 08:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 6 mars 2012 22:56

 

Av Angelika - 6 mars 2012 17:04

Hahaha, undra hur många killar som gick på det här?

På internet kan man lura vem som helst, så se upp! ;)


 



Av Angelika - 6 mars 2012 16:44

Det som började som en bra dag, blev en s-k-i-t dag.

Gnällliga barn (och ja, det är inte lätt att vara sjuk och liten) samt en trött och snorig mamma. vill inte bli sjuk!

Vi var bortbjudna på god middag idag. Tänkte fara i och med att alfred var piggare och utan feber.

Men sen efter lunch så bad jag honom att vila sig på soffan, och då somnade han och sov i nästan 2.5 timma.

Sen var han tok risig. Varm, hostade massor och snorig.. Så fick snällt tacka nej till middagen!

Duschade av honom svetten lite snabbt och sen fick han rena kläder och fortsätta mysa i soffan...

Ellenor hostar ju också -som sagt tidigare. Och nu börjar hon också kännas varm. Damn vilken skit sportlovsvecka!


Nu sover lillgumman och alfred ser en film .. Så passade på att göra mig nå kaffe och sätta mig här en stund.

Har tvättat lite kläder, filtar mm idag. Men annars så har jag inte gjort mycket alls. Tagit det FÖR lugnt.

Känner att jag behöver komma mig ut.


-Ska och träna i morgon. Men med min vanliga otur så är jag nog tokförkyld. Time will tell

Får dricka mig nå starkt ikväll så kanske det rensar ;)

 

*Försökte få alfred att dricka honungsvatten förut. Några få klunkar gick ner, men sen tog det stopp. Tänkte det skulle vara skönt och lindra i halsen. Men icket.. Halstabletter äter han inte, dom är ju oftast så starka. och läkerol dom med bärsmak är för svaga.. vad allt är svårt! :P

Av Angelika - 6 mars 2012 11:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards