Alla inlägg under mars 2012

Av Angelika - 1 mars 2012 08:24

God morgon. Ja för idag är det faktiskt en GOD morgon :)

Barnen är snälla och goa.. (som vanligt)


Jag har ätit frukost vilket inte händer ofta, mer sällan faktiskt.

Klämde i mig en ägg och kaviar smörgås, så svinigt gott..

Jag har sovit helt ok i natt. Ellenor fick komma och sova med mig kring kl 4. Sen dess har jag sovit fram till 6:30 utan att vakna nånting. Så skönt :)

Vaknade av att grabbarna lekte för fullt på alfreds rum..


Idag måste jag väcka älsklingen redan kl 10. Ska och ta sprutan kl 10:30, så stackars R får bara sova några få timmar. Men han hinner ju lägga sig och vila en stund sen igen..

Igår väckte jag honom just före 13:30. Skulle och träna kl 14, så han får aldrig sova för sin besvärliga kvinna :P

Men jag hade gjort världens godaste frukost macka åt honom.

Polarkaka med tonfisk, hackade ägg, gurka och lite orientdressing. 

Så han var ändå nöjd över att bli väckt.. ;)


Efter träningen så kastade jag igång middagen som jag tack och lov hade förberett.

Kom inte hem förens efter kl 16!!

Kokade potatis, snörde in laxen i ugnen. Och sen gjorde jag smördegs-potatisbakelser som svärmor lärt mig göra :) Blev jätte gott! Vincent åt flera potatisbakelser.. Tycker det är så kul då barnen äter med god aptit, och det gjorde dom igår. Potatis, lax, grönsaker, sås, potatisbakelser - Allt slank ner.. hihi

 

 

Idag får vi se vad som händer. Har lite planer, men vi får se om vi orkar med dom. Beror på hur trött min karl är :)

Ha en bra dag alla /A


Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards