Alla inlägg den 24 april 2012

Av Angelika - 24 april 2012 21:59

Var in på min sida på Familjeliv igår och hittade den här dikten som jag har på min presentation där.

 

I hjärtat finns ett rum
som bara är för dig.
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig.


Jag hör din varma röst
som inspelad musik.
Jag lyssnar om igen
för den är helt unik.


I mörker och i ljus
ditt ansikte jag ser.
Ur minnet tar jag fram
de bilder där du ler.


Men bland allt du är för mig
finns något svårt att bära
- min längtan efter dig
när jag inte har dig nära..*

Så fin..   

Av Angelika - 24 april 2012 21:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 24 april 2012 12:20

Idag är det en disig, regning och grå dag.

Tycker inte om såna dagar. Fast morgonens tur till förskolan var uppfriskande.

Lite som en spa behandling med det mjuka lätta regnet som duttade i ansiktet. Väldigt uppfriskande :)


Ska strax åka och handla lite till middags-tacosen som vi ska äta. Sen hämta alfred och sen blir det chill..

Igår till middag gjorde jag mos och ungskorv. & Som ellenor åt! Herregud.. Och alfred också iofs.

Bra mat åt hungriga barn tydligen.. :))

 

Det enda bra med detta väder är att man får tillåtelse att ligga i soffan med en god bok eller film, och med en filt på sig ;)


Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards