Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Angelika - 1 juni 2012 18:44

Så här ser Ellenor ut då hon hoppar studsmatta.. (elektriskt hår?)

 


   


Får skriva mer i morgon... Strax mot jobbet...

Ha en trevlig fredagskväll allihopa /A

Av Angelika - 1 juni 2012 18:30

Orkar inte leta fram några före och efter bilder.. Och glömde bort i all hast att ta några...

Men dom flesta vet ju hur det såg ut före... =)

Men här är iallafall lite av det jag pysslat med i onsdags/torsdags...


Soffan fick en liten uppiffning med nytt tyg och nya kuddar (ska målas vit sen)

 


 


 


Projekt nr 2 var att måla om furuskänken...

 


 


 


Jag är Nöjd! =) Det snygga sofftyget har jag fått av Svärmor för flera flera månader sen...



Nu ska ni få se nånting annat som jag är nöjd över.. Min far är som sagt en duktig karl :)

 


 


 


 


 


(hihi, ellenor visar Leo vart man ska sitta)

Så nu kan vi sitta vid en brasa och mysa om kvällarna, eller varför inte om dagarna.

Guld värt med en eldstad =) Tack  Bästaste Pappan!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards