Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Angelika - 23 juni 2012 22:42

  

Av Angelika - 23 juni 2012 19:51

Idag har vi inte gjort allför mycket..

Jag sov rejält länge idag, längre än vad jag tänkt..

Men har varit så trött och seg i flera dagar så det var mkt skönt!


Vi tog oss en promenad efter Lunch, -alfred cyklade och ellenor fick åka vagn.. Ner till hamnen bla och kolla om det fanns nå båtar att kika på där. Men dom flesta var ute på havsäventyr.. Vi kikade på Stranden och alfred hittade en stor stenkula där som han givetvis ville ta hem.. Kanske en tur-kula? :)

Och hör och häpna, det var faktiskt några som BADADE.. Själv har man blivit en badkruka. hehe


Jag har planterat lite fler blommor.. Fick en massa av mamma då hon var här, och dom började se lite ledsna ut, så var dags att sätta dom i krukor. Även om jag hade velat köpa nya stora! Men får väl köpa och sätta om blommorna igen..

Barnen har busat på och lekt massor idag trotts den stekande värmen som varit... Tur det kommit vindpustar med jämna mellanrum, annars tror jag man hade smält bort, haha..

Ska ta och fota gården någon dag.. Kul att ha kvar :)


Men som sagt, annars har vi inte gjort många knop idag :)

Lite bilder från prommisen bjuder jag på... såklart! :))

Barnen är så fina så fina...


 


 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



*älskar min familj*

  

Av Angelika - 23 juni 2012 19:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards