Alla inlägg den 11 april 2010

Av Angelika - 11 april 2010 13:31

 


Ja igår blev det fest hemma hos Josefine. Riktigt skoj var det. Sällan man bara är ett tjejgäng som festar. Blev utgång också. Först en sväng på Allstars, men där var det så knök med folk så vi begav oss vidare mot olivers. och där blev det dans på hög nivå, skoj skoj! :-) Efter krogen drog jag med virre och några killkompisar till henne på subway för lite nattkäk. Kl hann bli närmare halv fem innan jag fick mysa ner mig med Älsklingen. Men kvällen var jätte bra och jag var mer nykter än full. så idag har jag inte kännt av att jag drack. förutom att jag är lite trött i kroppen, men det hör till :-)


Annars har jag inte så mycket mer att förtella..

Robert och Alfred är och hälsar på hos Markus och Leo. Lina jobbar så jag orkade inte följa med. skönt att vara home alone =)

Ska nog lägga mig på soffan och jäsa en stund. Dom borde vara på väg hem straxi, så måste passa på :-)


Pics:

            


Grattis igen Gumman på din födelsedag!   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards