Alla inlägg under april 2012

Av Angelika - 30 april 2012 22:00

Hejsan Alla!

Hoppas ni haft en trevlig valborg.. Det har då vi haft..

Vi har ätit gott, sett majbrasa, fikat i massor, druckit någon öl och haft det super trevligt.

Vi fick huset fullt med folk =)

Barnen är just lagda, jag hoppas verkligen dom tar sina förnuft till fånga och sover lääänge i morgon.

Men det brukar aldrig hända hur sent dom än är uppe..


Jag har städat halva dagen och haft nöje halva dagen..   En BRA dag dvs..

Nu chilla lite innan det är natti natt...

Ta hand om era nära och kära.. /A

Av Angelika - 29 april 2012 22:38

 

Av Angelika - 29 april 2012 15:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 28 april 2012 17:16

Idag har vi varit och rännt i stort sett hela dagen.

Först till Nolia där det var Loppis. Blev billigt i och med att vi inte hittade nånting vi ville ha :)

Sen och äta på Max. För att sen orka gå på stan och shoppa lite..

Hittade mig en ny och stor duk till köksbordet i min älsklings-färg såklart! :-)

Köpte ett par nya headset till xboxen.. Nytt Linne, underkläder och hör och häpna...-SMINK! hihi

Robert tyckte jag skulle unna mig lite nytt så då gjorde jag det.. Han är bra min Karl!

Alfred har fått ett nytt spel till xboxen. Cars2, så han är super lycklig :)

 

Kom hem lagomt till middags tid. Så vi slog igång grillen nästan på en gång,

och har avnjutit grillat kött tillsammans med potatissallad, grillad majs och fetaost.. mmm

Nu dricker vi kaffe och tar det lugnt. Har varit toppen mysigt att strosa runt i affärer, äta lunch ute och bara vara :)

Av Angelika - 28 april 2012 09:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 27 april 2012 14:06

Tyvärr inte fyllda med egen sylt.. Men med en Hallon-marmelad

 

  

 

 

     

 

  

 

 

 

 

Av Angelika - 27 april 2012 14:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 26 april 2012 23:15

Tänkte bara önska alla Godnatt.. Ska krypa till kojs efter en trevlig kväll :)


 

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards