Alla inlägg den 13 april 2010

Av Angelika - 13 april 2010 10:05

Man blir pigg och glad av detta väder. Solsken och varm. Man hör hur det droppar från taken. förbaskat underbart!!


Barnen steg upp kl 6 idag. mindre trevligt, men what to do?    

Ska fixa upp rullgardinen åt vincent idag. är på tok för ljust i hans rum nu om mornarna. så då kanske han har ro att sova en stund till? är han inte inne i den åldern som man börjar vilja sova längre? :P

Gick bra att lämna barnen idag. alfred gav en puss o en kram och gick och leka sen där ute med sina kompisar. Så fantastiskt skönt att det vänt till det rätta igen :)

Vincent gick som vanligt bra att lämna.. fast dom skulle inte vara ute, vilket jag tyckte var kostigt.. menar vädret är ju toppen!


Har haft tagit fram älgkött från frysen för några dagar sedan. det blir extra mört o gott om det får vara i kylskåpet några dgr. Sen marinerade jag det igår-kväll. Så idag ska vi grilla igen. Mums vad gott det ska bli :) *kurrar i magen*


Ser fram emot min o pojkarnas balkong dejt som vi ska ha idag! hihi

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards